Webáruház készítés - Webáruház forgalomnövelés
Webáruház forgalomnövelésGyenge a webáruházad forgalma? Már mindent kipróbáltál, de nem jönnek a vevők? Vannak már látogatóid, de nem akarják kosárba tenni a termékeidet? |

FIGYELEM!
A grafikonok NEM illusztrációk, ügyfeleink
webáruház forgalomnövekedését mutatják...
|

Napi 5-10 rendelésből napi 150 rendelést hoztunk ki. Ez a grafikon egy
étterem forgalmát mutatja, szépen látszik hogyan tornáztuk fel a forgalmát.
A rendelések számának növekedése robbanásszerű volt, hetente többször
akadt meg a konyha, mert nem tudták teljesíteni a beérkező rendeléseket.
Ezt az eredményt a jól kitalált marketingünk és a hozzá tartozó webáruház
rendszerünk hozta az üzletüknek.

Ennek az ügyfelünknek a korábbi webáruháza NULLA rendelést hozott, most
itt állunk...
A sikerében mi sem bíztunk, hiszen az üzlet kínálata rendkívül szerteágazó.
Ennek ellenére nem lett igazunk, az oldal az átadástól számítva rövid
időn belül el kezdett termelni. Az ötletet, ami a nagy forgalomhoz vezette
ezt a céget és a keresőkben kiválóan teljesítő webáruház rendszert mi
adtuk. Annyira elégedett ez az ügyfelünk, hogy azóta már két másik
webáruházat is rendelt. Az októberi visszaesés oka, hogy kérésre ki
kellett kapcsolnunk a vásárlási lehetőséget az oldalon, a pozitív csúcs
egy hírlevél eredménye.

Te is azt gondolod, hogy nem adható el az interneten a terméked?
Nos, ennek a grafikonnak a tulajdonosa is ezt gondolta. Kellett egy
kis rábeszélés és az átadást követő első hónapban 881.909 Ft, a következő
hónapban már 1.723.247 Ft forgalmat szállítottunk neki. Mindent mi csináltunk,
neki annyi dolga van csak hogy az érdeklők
telefonjait fogadja és az árut postázza.

Egy valójában kicsi, de a weben óriásnak tűnő üzlet, amelyet talán Te
is ismersz... A cég marketingjét, és az ezt kiszolgáló webáruházat csináltuk.
Ötleteink többségét itt próbáljuk ki és ahogy látod, neki igazán megéri
a kísérleti nyulunknak lenni. A forgalmára még az importőrei is irigyek,
sokan próbálják utánozni, de eredmény nélkül. A jó marketing és a minden
hájjal megkent webáruház motor legyőzéséhez nem elég korán kelni...

Egy anyuka története, aki két kisgyermeke mellett egy ilyen forgalmú
webáruházat üzemeltet. Ez a grafikon sokkal szebb is lehetne, csak nem
hallgat ránk, kizárólag egy szűk termékcsoportot hajlandó forgalmazni,
így némileg behatároltak a lehetőségei.
Más konkurens webáruházakkal összehasonlítva viszont magasan veri a
mezőnyt látogatottságban, azt csak gondolom, hogy forgalomban is.

Jó példa egy vadonatúj oldal indulására! Ez az oldal minden előzmény
nélkül a semmiből született, ráadásul új domain névvel, amely hátrányt
jelent a jó keresőpozíciók megszerzéséhez. A megrendelőnek semmi dolga
sem volt, mi kulcsra készen adtuk a kezébe, azt a webáruházat, amely
már az első hónapban 300.000.- Ft feletti forgalmat hozott. Még 5 hónap
sem telt el az átadás óta, de már a feleségének is rendelt egy másik
webáruházat.
|
|
Minden grafikon valamelyik ügyfelünk webáruházának havi internetes eladási forgalmát
mutatja, a dolog szépsége, hogy ettől 30-50%-kal több a tényleges forgalmuk,
hiszen a rendelések másik fele telefonon, vagy E-mail-en keresztül érkezik.
Figyeld a számokat...
Tetszenek a számok?
Vajon a Te webáruházad forgalmában is lehet ilyen hatalmas növekedést elérni?
Mindenkinek volt már gyengén teljesítő webáruháza ezért a jelenlegi forgalmadból
nem szabad kiindulnod. Ne gondold azt, hogy nálad nem lehet radikálisan
feltornázni az eladásokat.
Gyorsan és könnyen kideríthetjük, hogy ilyen szép grafikonok születhetnek-e
a Te eladási adataidból is.
Tudjuk mennyien keresnek az interneten a termékeidre, tudjuk mennyien
látogatják a jelenlegi oldalad és konkurenseid oldalait. Azt is tudjuk,
hogy mennyire felkészültek a Google első oldalán lévő jövőbeli vetélytársaid.
Ezekből az adatokból meg lehet mondani, hogy hozzávetőleg milyen forgalmat
és árbevételt tudunk a cégednek szállítani havonta.
Van benne gyakorlatunk, a cégek legtöbbször azért fordulnak hozzánk,
mert régi weboldaluk nem hoz pénzt és érdeklődőket sem.
OKÉ DE!
Azt mondod, a Te termékeidet
nem lehet az Interneten eladni?
Nézd a baloldali grafikont. Ez pontosan egy olyan ügyfelünk webáruházának
eladásait mutatja, aki szentül meg volt győződve arról, hogy a termékei
nem az internetre valóak és most nézd meg, mekkora volt a forgalma a
2. hónap után.
Addig, amíg Te is azzal áltatod magad, hogy a termékeid nem eladhatóak
az interneten, addig a hozzád hasonló ügyfelünk eladási adataiból kiindulva,
minden hónapban 2.400.000 Ft forgalomtól esel el.
Ne légy vesztes!
Ne ess abba a hibába, mint az előbb említett ügyfelünk, hiszen amíg
ő tétovázott, addig a bal oldali grafikonból látszik, hogy csaknem fél
millió forint árrést hagyott veszni havonta, ha 20% árréssel számolunk.
Ne aggódj, könnyen fel lehet mérni, hogy lesz-e kereslet a Te termékeidre
is. Még az is lehet, hogy tényleg igazad van és nem, de egy gyors felmérés
hozzávetőleg egy 10 perces munka, telefonon keresztül megoldható és
ráadásul teljesen ingyenes.
Csak annyi a dolgod, hogy a hátoldalon lévő számok egyikén felhívsz
minket és mi gyorsan megvizsgáljuk, milyenek az esélyeid.
Miért nem rendelnek most tőled?
Hol a hiba?
Gondolom már Te is látod, hogy nem elég csak felpakolni a termékeidet
egy átlagos webáruházba, ez legtöbbször csak NULLA eredményt hoz.
Ha Te is ilyen masszív havi eladásokat akarsz, akkor bizony az átlagosnál
lényegesen több dolgot kellene elvégezned, ráadásul mindezt úgy, hogy
ne költs reklámra, mert ugye az a szép, amikor költség nélkül jön a
forgalom.
Az ilyen eladási mutatók eléréséhez elsőként több tízezer szóval kellene
a Google kereső találati listájának első oldalán szerepelned. A webáruházadban,
vagy a weboldaladon apróságok százait kellene másképp csinálnod, azért,
hogy a hozzád betévedő látogató kosárba is dobja a termékedet.
Te is ilyen eladásokra vágysz?
Akkor nem lesz elég egy átlagos webáruház motor.
Nem lesz elég néhány szóval a keresők elején lenned.
Az ilyen eladásokhoz, olyan megoldások százait kell használnod, melynek
köszönhetően meg is veszik a termékedet.
Ezt a forgalmat csak velünk együtt tudod elérni.
|
Hogyan lehet milliós havi forgalmad?
Nincs titok, pont ebből a 3 lépésből...
|

Ha ingyen akarsz sok vásárlót, akkor a keresőkben kell elől lenned,
minden más látogatószerzési
megoldás eltörpül emellett. A képen egyik ügyfelünk forgalmi forrásait
látod.

Nem internetes termék a hegesztőgép?
Itthon havonta 40 500-an keresik az interneten.
A táblázatból látszik hányszor keresnek havonta a szerszám jellegű
termékekre az interneten.
A fenti szavakat ennyien írják be a Google keresőbe havonta, és
ez messze nem a teljes lista.
Több százezer szinonimája van még a szerszám témakörnek, melyek
összegéből kerekedik ki az, hogy összesen havonta hány internetező
keresi például egy szerszámbolt termékeit.
|
|
1. lépés
Honnan szerzünk Neked fizetett reklámok nélkül potenciális
vevőket?
A magas eladásokhoz vezető út legelső lépése a magas
látogatottság megszerzése (ingyen).
Ez a dolog egyik nehéz pontja, gondolom Te sem akarsz olyan áron
több terméket eladni, hogy a másik oldalon lapátolod a pénzt fizetett
hirdetésekbe.
Ingyen kell vevőket vinnünk neked, így az a legcélszerűbb, ha a
Google találati listájának első helyeire tesszük a frissen készült
weboldaladat.
Sokkal több ember keresi a termékeidet az interneten, mint azt most
gondolnád. Olyan termékeket is az interneten akarnak megvásárolni,
amiről senki sem gondolná, hogy kosárba dobja a gép előtt ülő ember.
Bal oldalon a szerszámokra vonatkozó példa. Meglepő, de rendszeresen
dobnak ügyfeleink webáruházaiban a kosarába 600.000. Ft-os elektromos
kerékpárt, vagy ugyanilyen árú faházat. Faházat a kosárba? Igen!
A Google találati listájának meghódításával annyi vevőt tudunk bevinni
az oldaladra, hogy más módszerekhez nem is kell folyamodnunk, mert
azok hatékonysága messze eltörpül emellett.
Azt gondolod könnyű a keresők első oldalaira kerülni?
Ne gondold azt, hogy ez egy egyszerű feladat, mert rengeteg tényező
együttes megléte és jókora tapasztalat kell ahhoz, hogy több százezer
kulcsszóval szerepelhess a keresők találati listájának elején.
Kár azt hinned, hogy a magas látogatottsághoz elegendő párszáz kulcsszóval
a Google találati listájának első oldalain lenned. Pár száz szóval
csak nulla közeli havi forgalmad lesz, több százezer kulcsszóval
kell agyonütnöd a konkurenciádat a
Google-ben.
Mennyien látogatják most naponta az oldaladat?
50-100 ember/nap?
Ha a Te oldalad is a következő baloldali példában szereplő 775 485
keresőszóra lesz első a Google-ben, akkor napi 5-6 ezer látogatód
lesz. Ennyi embernek próbálhatsz meg eladni.
|
A sok vevőd a Google-ben keresgél,
csak épp a konkurenciádat találja meg...
|

Miért kellene neked, mint kereskedőnek erőfeszítéseket tenned, vagy
fizetned azért, hogy az oldalad elől legyen a keresőkben? Nem kell!
Ne fizess senkinek azért, hogy elől lehess...
Az öntanuló, saját magát a keresőkre optimalizáló webáruház motorunk,
ilyen tempóban képes egyre több látogatót hozni a Google-ből fizetett
hirdetések nélkül. A grafikon forrása ügyfelünk új webáruházának
látogatottsági statisztikája, aki egy fillért sem költött reklámra.

Nézd csak! A több milliós havi forgalomhoz, nem párszáz, hanem több
százezer keresőszóra
kell elől lenni. A kép forrása az egyik ügyfelünk statisztikai oldala,
aki több százezer kulcsszóval szerepel a Google találati listájának
első oldalán az ügyes webáruház motorunknak köszönhetően. Ha esetleg
személyesen is találkozunk nyugodtan kipróbálhatod, hogy a 883 552
kulcsszóból melyikre nincs az első találatok között :)

Minél több keresőszóval uralod a Google találati listáinak első
helyeit, annál kevesebb vevőjelöltet veszítesz. Ez apró betűvel
is csak 314 db keresőszó, amelyre egy autó tuning alkatrészeket
árusító webáruháznak érdemes elől lennie, összesen 883 552 van azokból
a szóösszetételekből, amelyekre napi 5-6 ezer látogatóhoz elől kell
lenni. Ez a feladat csak egy
speciális, ilyen célra fejlesztett webáruház motorral érhető el.
|
|
2. lépés
Egy átlagos webáruház kevés vevőt hoz neked, mert...
csak kevés keresőszóval tud a keresők találati listájának elejére
kerülni...
vevőjelöltek szóösszetételek millióival kereshetik a termékeidet
és ha nem Te vagy elől ezekre a keresőkben, akkor ezeket a vevőjelölteket
a konkurenciád fogja kiszolgálni. Ne hagyd magad! Neked egy olyan
speciális webáruház motorra kell támaszkodnod, amely ezt magától
megoldja helyetted.
Nem megoldás megfizetni egy keresőoptimalizáló céget, aki az általad
kért szavakra valahogy előretrükközi az oldaladat a keresőkben,
hiszen annyi szóösszetételről van szó, hogy a megrendelő listát
is lehetetlenség lesz megírnod.
Nem kell többé idegeskedned a kevés látogató és a
kevés vásárlás miatt...
Ügyfeleink webes üzleteinek óriási látogatottsága, főként annak
a webáruház motornak köszönhető, amelyet azzal a céllal fejlesztettünk,
hogy neked ne kelljen foglalkoznod a látogatók megszerzésével és
a keresőoptimalizálással.
“Keresőbarát” webáruház motort ingyen is tudsz letölteni az internetről,
de ettől még nem fog a látogatottságod automatikusan növekedésnek
indulni.
Ha nem elégszel meg félmegoldásokkal, akkor olyan webáruház motorra
lesz szükséged, amely saját magát fejleszti, saját magát optimalizálja
azért, hogy napról napra egyre több, a termékeidhez kapcsolódó keresőszóra
kerülj a keresők elejére.
Nem lesz forgalmad, ha nem fogjuk a kezed és nem
dolgozunk helyetted...
Ha azt akarod, hogy gyorsan visszatermelje a webáruházad az árát,
akkor mi nem várhatunk arra, hogy te lassan feltöltsd a termékeidet
és alaposan kereső optimalizáld az oldalad tartalmát.
A gyors siker érdekében ezért harcra készen, termékekkel és tartalommal
feltöltve adjuk át az új webáruházad, úgy, hogy neked már csak a
kiszolgálással kelljen foglalkoznod. A kezed soha nem engedjük el,
belőled is referenciát csinálunk.
|
Semmit sem érsz a sok látogatóddal,
ha az oldalad eladóként megbukik...
3. lépés
Hajmeresztő különbségek vannak az egyforma látogatottságú oldalak
eladási számai között...
Honnan tudjuk ezt?
Egyrészt az ügyfeleinktől, akik tudják milyen forgalommal bírnak
a konkurenseik, másrészt mi is figyelünk, tesztelünk, próbálkozunk
és tapasztalunk, sokszor elég egy apró módosítás és látványosan
növekedni kezdenek az eladások.
Apró különbségek döntenek a Te zsebedben maradó százezrekről, vagy
milliókról. Apróságok ugyan, de alaposan le tudják redukálni, vagy
fel tudják turbózni azt a pénzt, amely hónap végén a Tiéd lehet.
Hogyan tudsz drágábban és többet eladni a konkurenseidnél
a weben?
Több száz olyan módszer van, amelyek együttes használatával még
akkor is megvásároltathatjuk a terméked az ügyféllel, ha éppen nem
te vagy a legolcsóbb. Ehhez el kell tekernünk a vevőd fejét, csakhogy
egy szép és átlagos webáruház semmit nem tesz ennek érdekében. Tudjuk,
látjuk és tapasztaljuk.
Csak egy egyszerű példa: Tedd ki a jobb felső sarokba a segítőkész
eladód igazi fotóját és írd alá, hogy hívják bátran “Csabit”, mert
ő nagyon ért ahhoz, amit árulsz és azért van itt, hogy segítsen,
minden kérdésre választ adjon, majd a telefonszám. Nem hangzik professzionális
dolognak, csakhogy...
Ezzel a módszerrel kapásból meg lehet tízszerezni a telefonos érdeklődők
számát, feltéve, ha van látogatottsága az oldalnak és rendesen van
megcsinálva a kis modul. Egy másik nyakatekert módszerrel azt lehet
elérni, hogy az érdeklődő szó szerint igya a telefonos eladód szavait
és végül azt a többnyire
drágább terméket dobja kosárba, amit az ajánlott neki.
Tudod hány ilyen trükkös vevőbefolyásoló módszer van még, amelyet
alig, vagy félelmetesen rosszul és hatástalanul használnak az átlagos
itthoni és külföldi webáruházak?
Rengeteg...
Ne aggódj, mi nem ezeken szoktunk spórolni.
Ugye milyen megnyugtató, ha valaki ott áll melletted
és tapasztalatból mondja, hogyan kell előretörni a piacon?
Kezdő kereskedőként mindig is csodáltam azokat a híresen jól menő
vállalkozókat, akik sosem találták fel a Spanyol viaszt, hanem egyszerűen
csak maguk mellé vették, a szakma tapasztalt vén rókáit, akik csípőből
adtak, olyan tippeket, melyek óriásit lendítettek a cég amúgy sem
kicsi forgalmán.
Tudod mekkora forgalomkiesést okoz a bizonytalanság, vagy amikor
az embereiddel mindenféle feladatot csináltatsz a webáruházadban,
csak azt nem, ami vevőt is hozna? Kell valaki melléd, aki mondja
merre haladj és szól, ha rossz az irány.
Mi a titka a legnagyobb forgalmú ügyfeleinknek?
Ők tudják, hogy a sikerük kulcsa nem az alacsony ár, nem a jó keresőpozíció
önmagában, nem csak a minden hájjal megkent webáruház motor, nem
a hírlevél küldés, nem a jó marketing és nem csak az a hátszél,
amit tőlünk kapnak, hanem mindezek összessége.
Megdöbbentő, de szoros összefüggés van az ügyfeleink forgalma és
aközött, hogy mennyire hallgatnak ránk. Nem programozók vagyunk,
hanem kereskedők, akik saját és a hozzájuk hasonló cégek részére
fejlesztetnek egy rendszert, valamint adják a webes értékesítésben
szerzett tapasztalatot.
Mire számíthatsz, ha együtt dolgozunk
a forgalmadért?
Sok mindenbe bele fogunk szólni, erre készülj fel, de természetesen
mindig Te döntöd el, hogy hallgatsz e ránk.
Magasabb áron, dolgozunk, mint a mezei webáruház készítő cégek,
de ez érthető, hiszen nagyobb a felelősség és több a munka is, ha
nem csak egy szép webshop-ot, hanem egy masszív forgalmat is le
kell tennünk eléd.
|
| |
Kérdések és válaszok Webáruház forgalomnövelés
Webáruház forgalomnövelés |