Sok vevõt szeretnél, de nem akarod minden idõdet a webáruház keresõoptimalizálásával tölteni?
Gondolom, te is tudod már, hogy a látogatók döntõ többsége a keresõkbõl érkezik.
Ha az automatikus webáruház keresõoptimalizálás a webáruház készítés során számodra nem egy fontos dolog, akkor búcsút inthetsz a lehetséges vevõid legnagyobb részének.
Fontos! Webáruház készítõ cégek automatikus keresõoptimalizálásnak nevezik azt is, amikor a Google szempontjából fontos adatokat automatikusan kitölti a rendszerük a termék nevével. Ez a módszer éppen csak a semminél jobb.
A helyesen mûködõ, nem csak "szövegkitöltõ" automatikus keresõoptimalizálással megtakaríthatod a webáruház keresõoptimalizálásra fordított idõt, pénzt és energiát, mindezt úgy, hogy az eredmény még jobb is lesz, mintha emberek csinálták volna. Ezzel a módszerrel szinte az összes elõforduló releváns kifejezésre megszerezheted a találati lista elsõ helyeit.
Egy néhány oldalas weblapot nem nehéz keresõoptimalizálni ám egy olyan portált, vagy webáruházat, ahol több száz vagy több tízezer tartalom van már lehetetlen. A másik ok, amiért automatizálni kell ezt a munkát az, hogy legtöbbször nem határozhatóak meg pontosan azok a szavak, amelyekkel meg kell találniuk a látogatóknak az adott tartalmat.
Pl.: egy fa biciklirõl szóló oldalt lehet optimalizálni fa biciklire, gyermek biciklire, futóbiciklire stb. de ezt a terméket a látogató még ezerféleképpen keresheti a Google-ben. Beírhatja azt, hogy gyerekbicikli, gyerekbicikli olcsón, használt gyerekbicikli, gyerekbicikli árgép és gyermek bicikli stb.
Az igazi automatikus keresõoptimalizálás az, amikor a rendszer, határozza, meg hogy az adott termékoldal milyen kulcsszavakra releváns, illetve kiegészíti ezeket olyan szinonimákkal, amelyre egy látogató kereshet.
Ennek érdekében a webáruház motorunk figyeli azt, hogy az adott tartalmat milyen kulcsszavak beírásával találja meg az oldalra érkezõ látogató, valamint azt hogy milyen szót írt be az oldal belsõ keresõjébe aki rákattintott az adott tartalomra. Ezekbõl a szavakból létrehozunk egy toplistát és ezeket helyezzük el a tartalmi oldalon, úgy hogy ez ne zavarja a látogatókat.
Ennek a módszernek köszönhetõen sok ügyfelünk, az adott témakör szinte minden kulcsszavával az elsõ találatok között van a keresõkben. Ha Te is a mi webáruház rendszerünket használod, akkor az eddigi látogatóid sokszorosát hozhatod majd el a keresõkbõl. |