Webáruház készítés
 
blogja


 Legrégebbivel kezdve
Mire jó a webáruház kupon funkciója?

A kuponokat sokan használják, mert a legtöbb gyengén működő honlap, vagy webáruház egyetlen esélye a vevőszerzésre, ha kuponok segítségével árat csökkent. Egy jól működő webáruháznak azonban nem lesz szüksége árcsökkentésre a vevők megszerzéséhez, hiszen a jó keresőoptimalizálásnak köszönhetően annyi látogató áramlik be a keresőkből, hogy árcsökkentés nélkül is bőven lesz forgalom. Mi legalábbis így csináljuk...
 
Mégis miért kínálunk akkor mi is webáruház kupon funkciót?
 
A Lájkolók tömeges megszerzésének egy kiváló módja a Facebook kupon alkalmazás, így a hagyományos fix összegű, vagy százalékos kedvezménykupon rendszert mi is használjuk.
 
A módszer lényegét nem szeretném pontosan leírni, viszont a segítségével több tízezer Lájkot gyűjtünk össze ügyfeleinknek, akiknek ezért cserébe, csak maximum 7%-os kedvezményt kell adniuk néhány vásárlás esetén.
 

2013. 07. 03. 18:48
(0 szavazat)
Szólj hozzá!


Sok idő és pénz a webáruház keresőoptimalizálás?

 
Sok vevőt szeretnél, de nem akarod minden idődet a webáruház keresőoptimalizálásával tölteni?
Gondolom, te is tudod már, hogy a látogatók döntő többsége a keresőkből érkezik.
Ha az automatikus webáruház keresőoptimalizálás a webáruház készítés során számodra nem egy fontos dolog, akkor búcsút inthetsz a lehetséges vevőid legnagyobb részének.
 
Fontos! Webáruház készítő cégek automatikus keresőoptimalizálásnak nevezik azt is, amikor a Google szempontjából fontos adatokat automatikusan kitölti a rendszerük a termék nevével. Ez a módszer éppen csak a semminél jobb.
 
A helyesen működő, nem csak "szövegkitöltő" automatikus keresőoptimalizálással megtakaríthatod a webáruház keresőoptimalizálásra fordított időt, pénzt és energiát, mindezt úgy, hogy az eredmény még jobb is lesz, mintha emberek csinálták volna. Ezzel a módszerrel szinte az összes előforduló releváns kifejezésre megszerezheted a találati lista első helyeit.
 
Egy néhány oldalas weblapot nem nehéz keresőoptimalizálni ám egy olyan portált, vagy webáruházat, ahol több száz vagy több tízezer tartalom van már lehetetlen. A másik ok, amiért automatizálni kell ezt a munkát az, hogy legtöbbször nem határozhatóak meg pontosan azok a szavak, amelyekkel meg kell találniuk a látogatóknak az adott tartalmat.
 
Pl.: egy fa bicikliről szóló oldalt lehet optimalizálni fa biciklire, gyermek biciklire, futóbiciklire stb. de ezt a terméket a látogató még ezerféleképpen keresheti a Google-ben. Beírhatja azt, hogy gyerekbicikli, gyerekbicikli olcsón, használt gyerekbicikli, gyerekbicikli árgép és gyermek bicikli stb.
 
Az igazi automatikus keresőoptimalizálás az, amikor a rendszer, határozza, meg hogy az adott termékoldal milyen kulcsszavakra releváns, illetve kiegészíti ezeket olyan szinonimákkal, amelyre egy látogató kereshet.
 
Ennek érdekében a webáruház motorunk figyeli azt, hogy az adott tartalmat milyen kulcsszavak beírásával találja meg az oldalra érkező látogató, valamint azt hogy milyen szót írt be az oldal belső keresőjébe aki rákattintott az adott tartalomra. Ezekből a szavakból létrehozunk egy toplistát és ezeket helyezzük el a tartalmi oldalon, úgy hogy ez ne zavarja a látogatókat.
 
Ennek a módszernek köszönhetően sok ügyfelünk, az adott témakör szinte minden kulcsszavával az első találatok között van a keresőkben. Ha Te is a mi webáruház rendszerünket használod, akkor az eddigi látogatóid sokszorosát hozhatod majd el a keresőkből.

2012. 09. 30. 11:41
(0 szavazat)
Szólj hozzá!


Lassú a webáruházad?

Egy jövedelmező webáruház elkészítéséhez rengeteg termékre és még több látogatóra lesz szükséged, viszont a nagy nevű webáruház motorok is rettentően lelassulnak, ha több ezer terméket töltesz fel, vagy ezres nagyságrendű látogatód lesz naponta.
 
Sok webáruház készítő cég pontosan a lassulás miatt határozza meg előre a rendszerbe feltölthető termékek maximális számát.
 
Ha több eladás érdekében több ezer terméket kínálsz, vagy sok látogatót szerzel egyszerre és lelassul az ingyenes, vagy olcsó webáruházad, akkor rengeteget kell majd szerverre, vagy programozókra költened, akik optimalizálják neked a webáruház erőforrás felhasználását.
 
Miért kellene neked a lelassuló webáruház motorokkal küzdened?
 
Kezelj milliós mennyiségű tartalmat és több tízezres látogatottságot kompromisszumok nélkül. Ilyen mennyiségű tartalom, vagy látogató kezelése a legtöbbször erős kompromisszumokhoz vezet főleg a gyorsaság és a weboldal kereső és szűrő funkciói miatt, de nem nálunk...
 
Amint egyre nagyobb lett a webáruházaink tartalma és látogatottsága, ezekbe a problémákba mi is beleütköztünk. Kompromisszumot jelenthetett volna egy körülményesebben használható, vagy gyengébb tartalmat mutató belső kereső, esetleg egy bonyolultabb termék, vagy tartalomfeltöltési módszer, de ezt nem akartuk.
 
Mára a motor működése nem az egyszerű hétköznapi tartalomkezelő, vagy webáruház motorokéval, hanem a nagy látogatottságú és egy célra fejlesztett portálmotorokkal mutat közös vonásokat. A kereséseket egy saját keresőszerver szolgálja ki, mindezt úgy, hogy a látogatók ebből semmit sem vesznek észre.
 
Ez a rendszer ugyan nagyobb tárhelyet és kötöttebb szerverhátteret igényel, de sem a kiszolgált tartalom, sem pedig a gyorsaság nem látja kárát a magas látogatottságnak, vagy a nagy mennyiségű tartalomnak.

 

2012. 09. 30. 11:40
(0 szavazat)
Szólj hozzá!


 Legrégebbivel kezdve

Egy oldalon megjelenő elemek száma:  

 

 

 

Á.sz.f.
Adatkezelési tájékoztató

webing iroda

 

Cím: 1051 Budapest Október 6. u. 3. 60-as kapucsengő
Tel: 20/96-56-980
E-mail: info@webing.hu

webáruház készítés blog

 

Cím: webáruház készítés blog

Várjuk reklámügynökség és webáruház készítő cég partnereinket a következő városokból: Budapest Szeged Miskolc Pécs Győr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezővásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllő Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykőrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti
 

Webáruház készítés

rn