Ügynökségeknek - Webáruház készítés
 

Webáruház készítés - Ügynökségeknek



Ügynökségeknek


Neked és az ügyfeleidnek sem kell
többé programozóktól függeni...

 

Eddig csak programozói segítséggel tudtál változatos oldalakat készíteni?


Nem kell többé programoztatnod és nem kell többé a programozókra várnod. Egyszerûen csak be kell kapcsolnod a kívánt funkciókat, ki kell tallóznod és feltöltened az egyes grafikai elemeket, meg kell írnod a szövegeket és kész az ügyfél oldala. Egyetlen rendszer segítségével, készíthetsz ezután hagyományos weboldalt, blogot, webáruházat, közösségi oldalt és ezek bármilyen kombinációját. Minden funkció rendelkezésedre áll, csak ki kell választanod az admin felületen, hogy melyiket szeretnéd ezek közül használni.

 

 

 

 

Türelmetlenek az ügyfeleid és õrült kérésekkel zaklatnak?


Az ügyfelek nem szeretnek várni, azonnal akarnak módosítani, és tegnapra kell készen lennie az általuk kért funkcióknak.


Ezentúl, ha szükséges, akár õk maguk is módosíthatják az oldal MINDEN elemét programozók nélkül, vagy ha a módosítások elvégzését és az új funkciók bekapcsolását tõled várják, akkor te is azonnal reagálhatsz.

Miért?

Mert ennyire egyszerû, de mégis minden változtatásra lehetõséget adó adminisztrációs felületet még nem láttál. Nincs szükség a kezelés elsajátítására, mert minden beállítást ott tudsz elvégezni, ahol azt az oldalt böngészve keresnéd, emellett egy START menü is gyorsítja munkádat.

 

 

 

Lemorzsolódnak az ügyfeleid, mert elavul az oldaluk?

 

Folyamatosan lépést kell tartanod a fejlõdõ konkurens oldalakkal a jó keresõpozícióért és emellett fejlõdnek az oldalakkal szembeni elvárások is, így lehetetlen mindegyik ügyfél weboldalát folyamatosan naprakészen tartani. A rendszereink folyamatosan és automatikusan frissítik saját szoftverüket, így a folyamatos fejlesztõmunkánknak köszönhetõen minden ügyfelünk weboldala, olyan modern tudásszinttel rendelkezik, mintha csak tegnap készült volna el

 

 

 

 

Neked és az ügyfeleidnek sem kell
többé felesleges hirdetésekre költeni...

 

 

Kiváló pozíciók százezrei a Google-ben automatikus keresõoptimalizálással...

 

Jó pozíciót elérni a keresõkben, fõleg magas versenyben igen nehéz feladat. Vannak, olyan munkafolyamatok, amelyekhez emberi munka és hozzáértés szükséges, viszont vannak, olyan oldalon belül elvégzendõ feladatok, amelyek a munka nagysága és bonyolultsága miatt automatizálás nélkül nem végezhetõek el. Rendszerünk ezeket a feladatokat még több százezer aloldal esetén is jobban végzi el, mint a keresõoptimalizálással foglalkozó szakemberek, ezért sok esetben nem csak a fõbb, hanem több százezer releváns kulcsszóval foglaljuk el a találati listák kiemelkedõ helyeit.

 

 

 

 

Így teheted hatékonyabbá és hosszabb távúvá a reklámkampányaidat...

 

Egy normál weboldal esetében, addig van csak magas látogatottság, ameddig az Adwords, vagy Facebook hirdetések futnak. Amint a hirdetések megszûnnek a látogatottság ismét lecsökken, hiszen ezek semmilyen, a keresõk számára pozitív változást nem idéztek elõ az oldalon. A rendszerünk esetében a hirdetések nem csak a látogatók számát, hanem a rendszer automatikus keresõoptimalizálási folyamatát is felgyorsítják, így kellõ löketet adnak a motornak, hogy saját kulcsszókészletét kiépítve a lehetõ legjobb arcát mutassa továbbiakban a keresõrobotoknak, amelyek ezt jó pozíciókkal honorálják.

 

 

Fizetett hirdetések nélkül is ígérhetsz magas forgalmat az ügyfelednek...

 

A grafikon nem illusztráció. Egy ügyfelünk weboldalának valós webes forgalmi adatait mutatja. Fontos, hogy ezt az eredményt fizetett hirdetések nélkül érte el, egy erõs hirdetõi versenyben, mindezt a rendszerünk különleges képességeinek köszönhetõen. Természetesen nem lehet minden oldalból ekkora forgalmat kihozni, de tény, hogy óriási segítség, ha nem a tulajdonosnak, vagy az oldal készítõinek kell ezért az eredményért megdolgozni, hanem maga a rendszer is biztosít egy igen komoly hátszelet a sikerhez. Ezentúl Te is ígérhetsz magas forgalmat ügyfeleidnek, hiszen rendszerünk fejlesztésének egyik legfontosabb szempontja, hogy önállóan, fizetett hirdetések és külsõ segítség nélkül is, minél nagyobb látogatottságot, a látogatókból pedig a lehetõ legnagyobb forgalmat hozza ki.

 

 

Építs közösséget a nehezen
reklámozható termékek köré...

 

 

Magas látogatottság és egyre növekvõ közösség az ügyfeled termékei körül...

 

Hogyan tegyük széles körben ismertté a Miele konyhai készülékeit? Hogyan nõhet az ismertség folyamatosan és minimális ráfordítással? A megoldás egy közösségi recept megosztó oldal, ahol a felhasználók feltölthetik kedvenc
receptjeiket, valamint videó recept formájában nézhetik, hogyan készülnek el a keresett ételek Miele gépeken. A munka oroszlán részét, azaz a tartalomfeltöltést a látogatók végzik, az egyre több tartalom, egyre több és jobb keresõpozíciót hoz, ami még több recept feltöltõ és a Miele-vel ismerkedõ látogatót hoz.

 

Márkaoldalakhoz képest, tízszeres, vagy akár százszoros látogatottság

 

Sokszor maga a termék nem olyan érdekes (háztartási gépek), mint az a tartalom (receptek), amelyet az interneten a felhasználók keresnek, nem beszélve arról, hogy egy bizonyos háztartási gép márkára sokkal kevesebben keresnek az interneten, mint például a receptekre. Egy céget, vagy termékeket bemutató oldalt ismertségtõl függõen csak, azok böngészik, akik már készen állnak a vásárlásra és már döntöttek is egy márka mellett. A közösségi oldalak ezzel szemben érdekesek mindazok számára, akiket a jövõben érdekelhet az adott cég terméke, vagy szolgáltatása. A nagy mennyiségû böngészhetõ tartalom mellett közvetlenül megjelennek a cég termékei vagy szolgáltatásai, így más hirdetési eszközökhöz képest sokkal több internetezõvel ismertethetjük meg a márkát.

 

A közösségi oldalak folyamatosan vonzzák az érdeklõdõket

 

A folyamatosan gyarapodó tartalom, a megosztásból adódó linkek és a domain név korosodása miatt a közösségi oldalaink keresõpozíciója és ezzel együtt a látogatottsága is évrõl évre folyamatosan növekszik. Egy jól elkészített közösségi oldal néhány hónap alatt önmagától is mûködésnek indul ám ez az idõszak radikálisan lecsökkenthetõ kezdeti hirdetésekkel.
A funkciókat úgy alakítottuk, ki, hogy azok segítségével a látogatók reklámozhassák az oldalt. Elindíthatóak versenyek, amelyekben arra ösztönözzük a felhasználókat, hogy osszák meg az általuk feltöltött tartalmakat más közösségi oldalakon és gyûjtsenek be minél több szavazatot. Ezzel a módszerrel..

  • javítjuk az oldal keresõpozícióját, mert egyre több hasznos hivatkozást szerzünk

  • rengeteg új látogatót hozunk az oldalra, hiszen a versenyzõk azért dolgoznak, hogy minél több ismerõsük szavazzon az általuk feltöltött tartalomra

  • rendkívül meggyorsítjuk a tartalomfeltöltést, ami nem csak még érdekesebbé teszi az oldalt a látogatók számára, hanem több kulcsszóval hozza jó pozícióba a közösségi oldalt.

 

 

A közösségi oldalak gyorsan és alacsony költséggel elindíthatóak

 

A rendszerünk több webáruházzal kombinált sikeres közösségi oldal alapjait képezi. Mivel a rendszer programozói hozzáértés nélkül, is gyorsan testre szabható, ezért szinte bármilyen témakörû oldal rövid idõ alatt elindítható vele.

 

 

A közösségi oldalak nagy elõnye, hogy a munkát a látogatók végzik!

 

Õk gondoskodnak a tartalom feltöltésrõl, õk végzik a keresõoptimalizálási munkát, õk intézik a hírverést az oldal körül és a végén õk vásárolnak a cégtõl...

 

Miért végzik õk a tartalom feltöltést?


A felhasználók automatikusan töltenek fel tartalmat, ha ezekkel büszkélkedni akarnak (tuning autó, saját recept, akvárium). Még gyorsabb a folyamat, ha ezt egy feltöltési versennyel és nyereményekkel is szorgalmazzuk.
Miért õk végzik a keresõoptimalizálást és a látogatószerzést?
Az egy témakörre épülõ nagy mennyiségû tartalom nagy elõny a keresõkben, így a keresõkön keresztül további látogatók érkeznek, akik további tartalmakat hoznak létre, akár a kommentjeikkel is. A verseny modul segítségével, arra ösztönözzük a felhasználókat, hogy osszák meg a feltöltött tartalmaikat, más közösségi oldalakon, vegyék rá ismerõseiket, hogy jöjjenek ide szavazni. Ezzel a módszerrel rengeteg az oldalra mutató linket építenek nekünk.

 

 

A közösségi oldalak funkciói és ezek felhasználási lehetõségei

 

A rendszer az itt felsorolt közösségi funkciók mellett természetesen rendelkezik teljes értékû CMS és webáruház funkciókkal.


Egyedi tartalmak feltöltése: Ilyenek lehetnek például a saját akvárium, autó, vagy recept feltöltésének lehetõségei, ahova a látogató a megadott kérdésekre válaszolva feltöltheti a tartalmat, ezeket fotókkal és videóval is elláthatja. Ezek a tartalmak képezik a közösségi oldalak erejét, a megfelelõ kérdésekkel kiváló minõségû értékes tartalmat hozathatunk létre a felhasználókkal.


Fotó feltöltés: A felhasználók tömeges képfeltöltõvel tölthetnek fel képeket, ezeket albumokba rendezhetik és szerkeszthetik is.


Videó feltöltés: A rendszer a videó megosztó oldalakhoz hasonlóan a felhasználó videó fájlját átalakítja flash videóvá, amely lejátszhatóvá válik a böngészõkben is. Ezen kívül van lehetõség Youtube videók beillesztésére is.


Blog: A felhasználók blogbejegyzéseket írhatnak, ezekbe képeket szúrhatnak be, csatolhatnak hozzá képgalériát és címkézhetik is a tartalmaikat.


Saját weboldal: A felhasználók szívesebben osztják meg, reklámozzák saját tartalmaikat, ha azok az oldal többi felhasználójától függetlenül, saját webcímen és egyedi kinézettel megtekinthetõek. A rendszer lehetõséget nyújt ezért hogy a tagok saját tartalmaikat egy általuk választott aldomain alatt, egyedi kinézetû weboldalon jeleníthessék meg. A saját weboldalon minden módosítást önállóan elvégezhetnek és ingyenes, elõre elkészített MySpace layoutokkal tehetik egyedivé oldalaikat.

 

 

Bizonyítottan nagymamabiztos
CMS és portálmotor...

 

 

Egyszer elég megmutatni egy nyugdíjasnak és már használja is...

 

A legtöbb tartalomkezelõ problémája, hogy betanulást igényel egy új cikk, oldalsó szövegdoboz, hírlevél, stb. létrehozása.
Azért, hogy a kezdõk számára is könnyen kezelhetõ legyen a rendszer, egyszerre több módszerrel is létrehozhatóak tartalmak az oldalon. A felhasználók már elsõ pillantásra kiismerik magukat a rendszerben, hiszen nincs külön adminisztrációs felület, melynek a kezelését el kellene sajátítani. Az új tartalmak már a szerkesztõi felületen is úgy néznek ki, mint ahogyan az éles oldalon fognak megjelenni, emellett a tartalom is egy Word-höz hasonló, már megszokott felületen tölthetõ fel.

 

Mire szeretnéd használni?
Blog, céges bemutatkozó oldal, vagy esetleg magas látogatottságú hírportál?

 

Kikapcsolom, bekapcsolom, átméretezem, átrendezem, átszínezem és átskinezem módszerrel programozók segítsége nélkül is létrehozhatod a kívánt funkciójú és kinézetû oldalt.
Rengeteg testre szabható modul, doboz, és cikk listázási módszer beállítható, amellyel az elvárásaidnak megfelelõen jeleníthetsz meg tartalmakat.


A különbözõ aloldalakat a rendszer belsõ szerkesztõjével pillanatok alatt létre tudod hozni, szúrj be a szövegbe grafikai elemeket, linkeket, ûrlapokat, képgalériákat, videót, vagy bármilyen HTML kódot.

 

 

 

A nagy tartalom okozta káoszt, címkék segítségével is uralhatod...

 

A nagy mennyiségû szöveges tartalmat sokszor nehéz kezelni és kategorizálni. A rendszerben elhelyezett tartalmakat ezért szöveges címkék segítségével is kategorizálhatod, így a különbözõ témájú tartalmakat dobozokba, vagy aloldalakra csoportosíthatod.


Azért hogy a címkézéssel járó munkát csökkentsük és a látogatók tájékozódását tovább javítsuk, a rendszer fel van szerelve egy automata címkézõvel is, amely a látogatók viselkedése alapján önállóan és relevánsan címkézi tartalmakat.

 

 

Kerülj jó keresõpozícióba a híreiddel és szöveges tartalmaiddal...

 

Az automata optimalizálásnak köszönhetõen, nem csak a szöveges tartalom címével, hanem ezek különbözõképpen beírt és bõvített változataival is jó pozícióba kerülhetsz a keresõkben. Ez nagy elõny, mert a címtõl eltérõ releváns változatok sokkal több látogatót hoznak, mintha csak magával a tartalom címével kerülnél elõkelõ helyre a keresõkben.

 

 

 

Igazi közösségi élmény a maga minden elõnyével...

 

Sokszor a látogatók hozzászólásai tesznek teljessé egy tartalmat, ezek adnak extra információkat, ezek nyitnak lehetõséget vitákra, amelyek miatt érdemes visszalátogatni az oldalra. A látogatók által generált tartalom az oldal keresõpozícióit is javítja ezért ahol csak lehet, munkára fogjuk a felhasználókat a több helyen elhelyezett hozzászólási lehetõséggel, üzenõfallal, és a tartalmak alatti megosztási lehetõségekkel.

 

 

 

Óriási látogatottság esetén sem lassul a rendszer...

 

A több tízezres látogatottság mellet sem lesz lassú a az oldalak betöltése, vagy a belsõ keresõ, hiszen az nagy forgalmú portálok mûködéséhez hasonlóan ez a motor is tárolt változatokkal dolgozik, így a gyors üzemeléshez nincs szükség túlméretezett szerverekre.

 

 

 

 

“Mindegy mit írok a Google-be, mindig
a Ti webáruházatok az elsõ találat”

 

 

Már sokan ismerik az ügyfeleink oldalait

és nem értik hogyan csináljuk...

 

Hogyan lehet egy olyan rendszer jó webáruházként, amely egyszerre tartalomkezelõ és közösségi oldal is?
Nem pont a speciálisan csak webáruháznak készített motoroknak kellene uralniuk a keresõket?
Az igazság az, hogy a közösségi és a portál funkciókat kifejezetten a webáruház rész támogatására szántuk és úgy látszik mûködik az elképzelés. A másik ok, hogy az automatikus és öntanuló keresõoptimalizálás is kiválóan mûködik, hiszen sok kereskedõ nem akar foglalkozni ezzel, így a rendszerünk ezt automatikusan megoldja a tulajdonosok helyett.

 

A jó keresõpozíció nem minden,

a terméket el is kell adni...

 

Mit lát a látogató egy átlagos webáruházban? Terméket, árat, leírást, és termékrõl véleményeket, ahova persze még senki nem írt semmit. A legtöbb vásárló emiatt a különbözõ fórumokon próbál tájékozódni és tanácsot kérni, majd kiválasztják a legolcsóbb céget és ott vásárolnak.

Ennek nem kell így mûködnie.

A közösséggel és hírportállal kombinált webáruház célja, hogy egy helyre vonzza azt a réteget, akikbõl késõbb vásárló lehet, rávegye õket, hogy ezen az oldalon böngésszék a saját és a többiek által létrehozott tartalmakat, véleményt cseréljenek, adják meg az E-mail címüket, olvassák a hasznos tartalmat nyújtó hírleveleket és végül itt vásároljanak.
A közösségi és portál funkciókkal kombinált webáruházakban a látogató megtalálja a hozzá hasonló vásárlókat, akiktõl tanácsot kérhet, látja mely felhasználók vették meg az adott terméket, olvashatja a termékek alatti kérdéseket és az ezekre érkezett válaszokat, a tudástárban megtudhatja milyen szempontok szerint válasszon, kérdezhet a termékrõl a termékoldalon, az üzenõfalon, vagy egy olyan tag üzenõfalán is, aki már megvette az adott terméket.
Természetesen a webáruház kialakítása során több tucat, olyan grafikai elemet, szöveget használunk, amelyek kizárólag azt a célt szolgálják, hogy a látogatók itt vásároljanak, még akkor is, ha nem az adott cég a legolcsóbb a piacon.

 

 

Az ügyes marketing tovább növeli a forgalmat...

 

Ma már a nagyobb cégek is kezdik felismerni azoknak a meggyõzési taktikáknak a jelentõségét, amelyeket idáig csak a marketinges oldalak használtak, ilyen például a blokkolhatatlan, ingyenes tanfolyamot kínáló felugró ablak, az automatikus hírlevél sorozat, a tudástár, vagy a segítõkész eladókat és ügyfélszolgálati szakértõket ajánló blokkok.
Ezek és a közösség segítségével sokkal személyesebbé válnak a webáruházak, így a látogatók még akkor is itt vásárolnak, ha nem ez a legolcsóbb forrás.

 

 

Ne terheljük az ügyfelet felesleges munkával...

 

Egy sikerre törekvõ webáruházban rengeteg feladat hárul az ügyfélre. Ezek egy része monoton, de automatizálható munka, míg más feladatok inkább kreativitást és szakértelmet igényelnek.
Annak érdekében, hogy a tulajdonosok, azokkal a feladatokkal foglalkozhassanak, amelyek igénylik a hozzáértésüket, ezért a monoton munkát igénylõ feladatokat gépesíteni tudjuk. Ilyenek a gyors, tömeges átárazás, az Excel-es termékfeltöltés, vagy az automatikus keresõoptimalizálás is.
Ezeken felül különbözõ modulokkal egészítjük ki a webáruházakat, amelyek a beszállítók weboldaláról átemelik, átárazzák és kifuttatják a termékeket, így a több százezres termékadatbázisok is könnyen naprakészen tarthatóak..

 

 

 

 

 

Ingyenes fejlesztés és programozás

 

 

Tegyük közösen mégjobbá a rendszert,

amit mindannyian használunk...

 

1. Még könnyebbé tehetjük a kezelést, vagy feltöltést?
2. Még több látogatót és forgalmat adhatunk az ügyfeleidnek?
3. Tovább javíthatjuk az oldal keresõkben elért eredményeit?
4. Szélesebb körben eladhatóvá tehetjük a rendszert?

Vannak hozzá jó ötleteid?
Akkor oszd meg velünk ezeket és mi a változtatásokat ingyenesen a rendszerbe programozzuk.

 

Ami nem jut az eszedbe, de nagy hasznát veszed...

 

Más felhasználóinknak is vannak jó ötletei!


A jó ötleteket a rendszerbe programozzuk és ezeket a fejlesztéseket Te is automatikusan megkapod.
Nem is tudsz róla, de az ügyfeleid rendszere és a kezelõi felületed napról-napra többet tud, egyre könnyebben kezelhetõ, egyre jobb a keresõkben és egyre hatékonyabban veszi rá a látogatókat a vásárlásra.


Mivel már több mint száz felhasználónk használja ugyanezt a rendszert, ezért egyre nagyobb programozó csapat dolgozik azon folyamatosan, hogy minden, a fent említett elvárásoknak megfelelõ fejlesztés gyorsan kézzel foghatóvá váljon a rendszeren belül. A programfrissítések és javítások naponta érkeznek, az új funkciók és változtatások telepítését rendszer minden admin felületre történõ belépés alkalmával elvégzi..

 

 

Mi az a fejlesztés, amiért fizetni kell?

 

Minden olyan funkcióra, amelyek nem felelnek meg a fent említett négy szempontnak és csak egy adott felhasználónk érdekeit szolgálják egyedi árajánlatot adunk.

 

 

Amiért más ügyfelünk fizet, azt Te ingyenesen használod...

 

A "haszontalan" fejlesztéseket is ingyenesen elérhetõvé tesszük minden felhasználónk számára. Ezek között rengeteg olyan funkció fellelhetõ, amelyek közvetlen hatással nem lesznek a látogatottságra, vagy a kezelés minõségére, de mégis szívesen használják a felhasználóink.

 

 

Ne programoztass, mert már tudja a rendszer azt, amire szükséged van...

 

Mivel a felhasználói és ügynökségi igények alapján fejlesztjük a rendszert, az elmúlt 6 év folyamatos munkájának köszönhetõen, már nehéz elképzelni olyan funkciót, ami nem áll használatra készen, így a legtöbb esetben nem kell az egyes funkciók elkészülésére várnod, hanem ezeket csak egyszerûen be kell kapcsolnod.

 

 

Találtál olyan funkciót, amelyet még nem tud ez a motor?

 

Ingyenesen programozzuk meg az általad kért funkciót, amennyiben az a négy fõ fejlesztési szempontnak megfelel.
Ha olyan speciális változtatást kérsz, amely csak egyetlen ügyfél érdekét szolgálja, akkor arra külön programozási ajánlatot adunk.
A programozói munka rendkívül gyors és emiatt olcsó is, hiszen egyszerre több munkatárs is dolgozik a feladatokon és nem kell idõt tölteniük egy idegen rendszer kiismerésével.

 

 

 

 

 

Ezeket Te is megkérdezed tõlünk?

 

 

Ügyfeleimet nem érdekli a magas forgalom,

akkor miért jó ez nekünk?

 

1. Ezentúl programozók nélkül készítheted el és szerkesztheted ügyfeleid oldalát. Azonnal tudsz reagálni a megrendelõid igényeire, vagy ha nem vállalsz szupportot, akkor ügyfeleidnek ezután lehetõsége lesz bonyolultabb módosítások önálló elvégzésére is, anélkül, hogy téged kérnének meg erre.
 

2. Ezentúl nem kell a programozók munkájára várnod, mert
az ügyfeleid által kért funkciók azonnal a rendelkezésedre állnak. Lassan 10 éve fejlesztjük a rendszert a leggyakoribb ügynökségi és felhasználói igényeknek megfelelõen, így azokat a funkciókat, amelyeket igényelnek a megrendelõid, már nem kell programozni és a rendszerbe illeszteni, hiszen azok ott vannak és csak be kell kapcsolni õket. A folyamatos fejlesztésnek köszönhetõen már jóval az igények elõtt járunk, ha mégsem, akkor a nem egyedi kéréseket többnyire ingyenesen fejlesztjük.
 

3. Ezentúl gyorsabban és olcsóbban készíthetsz még színvonalasabb oldalakat....

 

Kell-e valamilyen extra tudás, vagy oktatás a rendszer használatához?

 

Nem kell. Ha tudod kezelni a Facebook-ot, akkor ezzel is boldogulni fogsz, hiszen a rendszernek nincs külön betanulást igénylõ admin felülete, hanem a különbözõ beállítási lehetõségek közvetlenül az adott tartalom mellett vannak elhelyezve, pl.: a hozzászólások beállításását a hozzászólások mellett, a külöbözõ szövegdobozok beállításait, azok fejléce alatt találod. Az oldalak szöveges tartalmait egy Word-hoz hasonló felületen tudod szerkeszteni, amelybe képeket, flash elemeket és kódokat is beilleszthetsz.


 

Tudja a rendszer az általunk fontosnak tartott funkciókat?

 

A legtöbb tartalomkezelõ és webáruház motor funkcióit tudja a rendszer és ennél még többet is, hiszen már a kezdetek óta a megrendelõk igényei alapján programozzuk az új funkciókat, tehát olyan extrákat is használhatsz az oldalon, amelyek elkészítéséhez eddig programozói munkára volt szükség.

 

Nekem számítanak az eredmények, miben nyújt többet ez a rendszer?

 

1. Ügyfeleid minden eddiginél több kulcsszóval kerülhetnek elõre a keresõk találati listáján az öntanuló, automatikus keresõoptimalizáló motor miatt.
Egy átlagos rendszer esetében külön kell foglalkoznod az oldalon belüli keresõoptimalizálással, itt csak annyi a feladatod, hogy megfelelõ sûrûséggel használd az oldalon a fontosabb kulcsszavakat, a többi feladatot a rendszer végzi el helyetted teljesen automatikusan. Figyeli, hogy milyen kulcsszavakat írnak be a keresõkbõl érkezõ látogatók és a motor ezek alapján finomítja az oldal tartalmát, így az egyes aloldalak a legrelevánsabb kulcsszókészlettel és ezek szinonimáival is egyre elõrébb fognak kerülni a találati listákon.

A fentiek eredményeképpen a rendszerünkkel felépített weboldalak az idõ múlásával tartalomtól függõen több százezer, vagy akár több millió releváns kulcsszóval találhatóak meg a keresõk találati listájának elején. Ilyen sok kulcsszóra optimalizálni automatizálás és öntanulás nélkül lehetetlen, hiszen ezt a nagy mennyiségû kulcsszót és ezek szinonimáit összeírni is óriási feladat.


2. A rendszer funkcióit úgy alakítottuk ki, hogy az oldalra érkezõ látogatók minél nagyobb hányadának nyerje meg a bizalmát. Sok olyan apró funkció, grafikai, vagy szöveges elem van az oldalon, amelyek sokak számára értelmetlennek tûnhetnek, de ezek több szempontból is hasznot hoznak az oldal tulajdonosának. Ilyen például a minden tartalomra kiterjedõ hozzászólási lehetõség is, amely érzeteti az új látogatókkal, hogy egy mûködõ jól bejáratott oldalra érkezett, a kérdései megválaszolásra kerülnek, valamint a hozzászólások bõvítik változatossá teszik az oldal szöveges tartalmait, ami, több, akár elírt kulcsszóra is javítja az oldal keresõpozícióját.


3. Marketinges szemlélettel végezzük a fejlesztéseket.
Sok olyan funkciót tartalmaz a rendszer, amelyet online marketingesek használnak. Ilyenek például, a blokkolhatatlan felugró ablak, a beépített hírlevélküldõ rendszer, az automatikus hírlevél sorozat létrehozási lehetõség. A rendszer közösségi funkcióinak létrehozása is azt a célt szolgálják, hogy oldalaink, egy helyre gyûjtsék az adott téma rajongóit. Töltsék itt az idejüket, generáljanak ide hasznos és érdekes tartalmat majd legvégül az adott oldal termékét, vagy szolgáltatását rendeljék meg.



(0 szavazat)Adok a véleményedre, Te is sokat segíthetsz nekem, ha értékeled a fenti információkat. Innem látom milyen témákról érdemes továbbiakban írnom az oldalon.





Kérdések és válaszok Ügynökségeknek

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Ügynökségeknek

Alulrott, az albbi checkbox piplsval - az ltalnos Adatvdelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezds a) pontja, tovbb a 7. cikk rendelkezse alapjn - hozzjrulok, hogy az adatkezel a most megadott szemlyes adataimat a GDPR, tovbb a sajt adatkezelsi tjkoztatjnak felttelei szerint kezelje. Tudomsul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdse szerint a hozzjrulsomat brmikor visszavonhatom, akr egy kattintssal. Adatkezelsi tjkoztat

Ügynökségeknek

 

 

 

Á.sz.f.
Adatkezelési tájékoztató

webing iroda

 

Cím: 1051 Budapest Október 6. u. 3. 60-as kapucsengõ
Tel: 20/96-56-980
E-mail: info@webing.hu

webáruház készítés blog

 

Cím: webáruház készítés blog

Várjuk reklámügynökség és webáruház készítõ cég partnereinket a következõ városokból: Budapest Szeged Miskolc Pécs Gyõr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezõvásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllõ Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykõrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti
 

Ügynökségeknek - Webáruház készítés

rn