Neked és az ügyfeleidnek sem kell
többé programozóktól függeni...
Eddig csak programozói segítséggel tudtál változatos oldalakat készíteni?
Nem
kell többé programoztatnod és nem kell többé a programozókra várnod. Egyszerûen
csak be kell kapcsolnod a kívánt funkciókat, ki kell tallóznod és feltöltened az
egyes grafikai elemeket, meg kell írnod a szövegeket és kész az ügyfél oldala. Egyetlen
rendszer segítségével, készíthetsz ezután hagyományos weboldalt, blogot, webáruházat,
közösségi oldalt és ezek bármilyen kombinációját. Minden funkció rendelkezésedre
áll, csak ki kell választanod az admin felületen, hogy melyiket szeretnéd ezek közül
használni.
Türelmetlenek az ügyfeleid és õrült kérésekkel zaklatnak?
Az
ügyfelek nem szeretnek várni, azonnal akarnak módosítani, és tegnapra kell készen
lennie az általuk kért funkcióknak.
Ezentúl, ha szükséges, akár õk maguk is módosíthatják az oldal MINDEN elemét programozók
nélkül, vagy ha a módosítások elvégzését és az új funkciók bekapcsolását tõled várják,
akkor te is azonnal reagálhatsz.
Miért?
Mert ennyire egyszerû, de mégis minden változtatásra lehetõséget adó adminisztrációs
felületet még nem láttál. Nincs szükség a kezelés elsajátítására, mert minden beállítást
ott tudsz elvégezni, ahol azt az oldalt böngészve keresnéd, emellett egy START menü
is gyorsítja munkádat.
Lemorzsolódnak az ügyfeleid, mert elavul az oldaluk?
Folyamatosan
lépést kell tartanod a fejlõdõ konkurens oldalakkal a jó keresõpozícióért és emellett
fejlõdnek az oldalakkal szembeni elvárások is, így lehetetlen mindegyik ügyfél weboldalát
folyamatosan naprakészen tartani. A rendszereink folyamatosan és automatikusan frissítik
saját szoftverüket, így a folyamatos fejlesztõmunkánknak köszönhetõen minden ügyfelünk
weboldala, olyan modern tudásszinttel rendelkezik, mintha csak tegnap készült volna
el
Neked és az ügyfeleidnek sem kell
többé felesleges hirdetésekre költeni...
Kiváló pozíciók százezrei a Google-ben automatikus keresõoptimalizálással...
Jó
pozíciót elérni a keresõkben, fõleg magas versenyben igen nehéz feladat. Vannak,
olyan munkafolyamatok, amelyekhez emberi munka és hozzáértés szükséges, viszont
vannak, olyan oldalon belül elvégzendõ feladatok, amelyek a munka nagysága és bonyolultsága
miatt automatizálás nélkül nem végezhetõek el. Rendszerünk ezeket a feladatokat
még több százezer aloldal esetén is jobban végzi el, mint a keresõoptimalizálással
foglalkozó szakemberek, ezért sok esetben nem csak a fõbb, hanem több százezer releváns
kulcsszóval foglaljuk el a találati listák kiemelkedõ helyeit.
Így teheted hatékonyabbá és hosszabb távúvá a reklámkampányaidat...
Egy
normál weboldal esetében, addig van csak magas látogatottság, ameddig az Adwords,
vagy Facebook hirdetések futnak. Amint a hirdetések megszûnnek a látogatottság ismét
lecsökken, hiszen ezek semmilyen, a keresõk számára pozitív változást nem idéztek
elõ az oldalon. A rendszerünk esetében a hirdetések nem csak a látogatók számát,
hanem a rendszer automatikus keresõoptimalizálási folyamatát is felgyorsítják, így
kellõ löketet adnak a motornak, hogy saját kulcsszókészletét kiépítve a lehetõ legjobb
arcát mutassa továbbiakban a keresõrobotoknak, amelyek ezt jó pozíciókkal honorálják.
Fizetett hirdetések nélkül is ígérhetsz magas forgalmat az ügyfelednek...
A
grafikon nem illusztráció. Egy ügyfelünk weboldalának valós webes forgalmi adatait
mutatja. Fontos, hogy ezt az eredményt fizetett hirdetések nélkül érte el, egy erõs
hirdetõi versenyben, mindezt a rendszerünk különleges képességeinek köszönhetõen.
Természetesen nem lehet minden oldalból ekkora forgalmat kihozni, de tény, hogy
óriási segítség, ha nem a tulajdonosnak, vagy az oldal készítõinek kell ezért az
eredményért megdolgozni, hanem maga a rendszer is biztosít egy igen komoly hátszelet
a sikerhez. Ezentúl Te is ígérhetsz magas forgalmat ügyfeleidnek, hiszen rendszerünk
fejlesztésének egyik legfontosabb szempontja, hogy önállóan, fizetett hirdetések
és külsõ segítség nélkül is, minél nagyobb látogatottságot, a látogatókból pedig
a lehetõ legnagyobb forgalmat hozza ki.
Építs közösséget a nehezen
reklámozható termékek köré...
Magas látogatottság és egyre növekvõ közösség az ügyfeled termékei
körül...
Hogyan
tegyük széles körben ismertté a Miele konyhai készülékeit? Hogyan nõhet az ismertség
folyamatosan és minimális ráfordítással? A megoldás egy közösségi recept megosztó
oldal, ahol a felhasználók feltölthetik kedvenc
receptjeiket, valamint videó recept formájában nézhetik, hogyan készülnek el a keresett
ételek Miele gépeken. A munka oroszlán részét, azaz a tartalomfeltöltést a látogatók
végzik, az egyre több tartalom, egyre több és jobb keresõpozíciót hoz, ami még több
recept feltöltõ és a Miele-vel ismerkedõ látogatót hoz.
Márkaoldalakhoz képest, tízszeres, vagy akár százszoros látogatottság
Sokszor maga a termék nem olyan érdekes (háztartási gépek), mint az a tartalom (receptek),
amelyet az interneten a felhasználók keresnek, nem beszélve arról, hogy egy bizonyos
háztartási gép márkára sokkal kevesebben keresnek az interneten, mint például a
receptekre. Egy céget, vagy termékeket bemutató oldalt ismertségtõl függõen csak,
azok böngészik, akik már készen állnak a vásárlásra és már döntöttek is egy márka
mellett. A közösségi oldalak ezzel szemben érdekesek mindazok számára, akiket a
jövõben érdekelhet az adott cég terméke, vagy szolgáltatása. A nagy mennyiségû böngészhetõ
tartalom mellett közvetlenül megjelennek a cég termékei vagy szolgáltatásai, így
más hirdetési eszközökhöz képest sokkal több internetezõvel ismertethetjük meg a
márkát.
A közösségi oldalak folyamatosan vonzzák az érdeklõdõket
A folyamatosan gyarapodó tartalom, a megosztásból adódó linkek és a domain név korosodása
miatt a közösségi oldalaink keresõpozíciója és ezzel együtt a látogatottsága is
évrõl évre folyamatosan növekszik. Egy jól elkészített közösségi oldal néhány hónap
alatt önmagától is mûködésnek indul ám ez az idõszak radikálisan lecsökkenthetõ
kezdeti hirdetésekkel.
A funkciókat úgy alakítottuk, ki, hogy azok segítségével a látogatók reklámozhassák
az oldalt. Elindíthatóak versenyek, amelyekben arra ösztönözzük a felhasználókat,
hogy osszák meg az általuk feltöltött tartalmakat más közösségi oldalakon és gyûjtsenek
be minél több szavazatot. Ezzel a módszerrel..
-
javítjuk az oldal keresõpozícióját, mert egyre több hasznos hivatkozást szerzünk
-
rengeteg új látogatót hozunk az oldalra, hiszen a versenyzõk azért dolgoznak,
hogy minél több ismerõsük szavazzon az általuk feltöltött tartalomra
-
rendkívül meggyorsítjuk a tartalomfeltöltést, ami nem csak még érdekesebbé teszi
az oldalt a látogatók számára, hanem több kulcsszóval hozza jó pozícióba a közösségi
oldalt.
A közösségi oldalak gyorsan és alacsony költséggel elindíthatóak
A rendszerünk több webáruházzal kombinált sikeres közösségi oldal alapjait képezi.
Mivel a rendszer programozói hozzáértés nélkül, is gyorsan testre szabható, ezért
szinte bármilyen témakörû oldal rövid idõ alatt elindítható vele.
A közösségi oldalak nagy elõnye, hogy a munkát a látogatók végzik!
Õk gondoskodnak a tartalom feltöltésrõl, õk végzik a keresõoptimalizálási munkát,
õk intézik a hírverést az oldal körül és a végén õk vásárolnak a cégtõl...
Miért végzik õk a tartalom feltöltést?
A felhasználók automatikusan töltenek fel tartalmat, ha ezekkel büszkélkedni akarnak
(tuning autó, saját recept, akvárium). Még gyorsabb a folyamat, ha ezt egy feltöltési
versennyel és nyereményekkel is szorgalmazzuk.
Miért õk végzik a keresõoptimalizálást és a látogatószerzést?
Az egy témakörre épülõ nagy mennyiségû tartalom nagy elõny a keresõkben, így a keresõkön
keresztül további látogatók érkeznek, akik további tartalmakat hoznak létre, akár
a kommentjeikkel is. A verseny modul segítségével, arra ösztönözzük a felhasználókat,
hogy osszák meg a feltöltött tartalmaikat, más közösségi oldalakon, vegyék rá ismerõseiket,
hogy jöjjenek ide szavazni. Ezzel a módszerrel rengeteg az oldalra mutató linket
építenek nekünk.
A közösségi oldalak funkciói és ezek felhasználási lehetõségei
A rendszer az itt felsorolt közösségi funkciók mellett természetesen rendelkezik
teljes értékû CMS és webáruház funkciókkal.
Egyedi tartalmak feltöltése: Ilyenek lehetnek például a saját akvárium, autó,
vagy recept feltöltésének lehetõségei, ahova a látogató a megadott kérdésekre válaszolva
feltöltheti a tartalmat, ezeket fotókkal és videóval is elláthatja. Ezek a tartalmak
képezik a közösségi oldalak erejét, a megfelelõ kérdésekkel kiváló minõségû értékes
tartalmat hozathatunk létre a felhasználókkal.
Fotó feltöltés: A felhasználók tömeges képfeltöltõvel tölthetnek fel képeket,
ezeket albumokba rendezhetik és szerkeszthetik is.
Videó feltöltés: A rendszer a videó megosztó oldalakhoz hasonlóan a felhasználó
videó fájlját átalakítja flash videóvá, amely lejátszhatóvá válik a böngészõkben
is. Ezen kívül van lehetõség Youtube videók beillesztésére is.
Blog:
A felhasználók blogbejegyzéseket írhatnak, ezekbe képeket szúrhatnak be, csatolhatnak
hozzá képgalériát és címkézhetik is a tartalmaikat.
Saját weboldal: A felhasználók szívesebben osztják meg, reklámozzák saját
tartalmaikat, ha azok az oldal többi felhasználójától függetlenül, saját webcímen
és egyedi kinézettel megtekinthetõek. A rendszer lehetõséget nyújt ezért hogy a
tagok saját tartalmaikat egy általuk választott aldomain alatt, egyedi kinézetû
weboldalon jeleníthessék meg. A saját weboldalon minden módosítást önállóan elvégezhetnek
és ingyenes, elõre elkészített MySpace layoutokkal tehetik egyedivé oldalaikat.
Bizonyítottan nagymamabiztos
CMS és portálmotor...
Egyszer elég megmutatni egy nyugdíjasnak és már használja is...
A
legtöbb tartalomkezelõ problémája, hogy betanulást igényel egy új cikk, oldalsó
szövegdoboz, hírlevél, stb. létrehozása.
Azért, hogy a kezdõk számára is könnyen kezelhetõ legyen a rendszer, egyszerre több
módszerrel is létrehozhatóak tartalmak az oldalon. A felhasználók már elsõ pillantásra
kiismerik magukat a rendszerben, hiszen nincs külön adminisztrációs felület, melynek
a kezelését el kellene sajátítani. Az új tartalmak már a szerkesztõi felületen is
úgy néznek ki, mint ahogyan az éles oldalon fognak megjelenni, emellett a tartalom
is egy Word-höz hasonló, már megszokott felületen tölthetõ fel.
Mire szeretnéd használni?
Blog, céges bemutatkozó oldal, vagy esetleg magas látogatottságú hírportál?
Kikapcsolom, bekapcsolom, átméretezem, átrendezem, átszínezem és átskinezem módszerrel
programozók segítsége nélkül is létrehozhatod a kívánt funkciójú és kinézetû oldalt.
Rengeteg testre szabható modul, doboz, és cikk listázási módszer beállítható, amellyel
az elvárásaidnak megfelelõen jeleníthetsz meg tartalmakat.
A különbözõ aloldalakat a rendszer belsõ szerkesztõjével pillanatok alatt létre
tudod hozni, szúrj be a szövegbe grafikai elemeket, linkeket, ûrlapokat, képgalériákat,
videót, vagy bármilyen HTML kódot.
A nagy tartalom okozta káoszt, címkék segítségével is uralhatod...
A nagy mennyiségû szöveges tartalmat sokszor nehéz kezelni és kategorizálni. A rendszerben
elhelyezett tartalmakat ezért szöveges címkék segítségével is kategorizálhatod,
így a különbözõ témájú tartalmakat dobozokba, vagy aloldalakra csoportosíthatod.
Azért hogy a címkézéssel járó munkát csökkentsük és a látogatók tájékozódását tovább
javítsuk, a rendszer fel van szerelve egy automata címkézõvel is, amely a látogatók
viselkedése alapján önállóan és relevánsan címkézi tartalmakat.
Kerülj jó keresõpozícióba a híreiddel és szöveges tartalmaiddal...
Az automata optimalizálásnak köszönhetõen, nem csak a szöveges tartalom címével,
hanem ezek különbözõképpen beírt és bõvített változataival is jó pozícióba kerülhetsz
a keresõkben. Ez nagy elõny, mert a címtõl eltérõ releváns változatok sokkal több
látogatót hoznak, mintha csak magával a tartalom címével kerülnél elõkelõ helyre
a keresõkben.
Igazi közösségi élmény a maga minden elõnyével...
Sokszor a látogatók hozzászólásai tesznek teljessé egy tartalmat, ezek adnak extra
információkat, ezek nyitnak lehetõséget vitákra, amelyek miatt érdemes visszalátogatni
az oldalra. A látogatók által generált tartalom az oldal keresõpozícióit is javítja
ezért ahol csak lehet, munkára fogjuk a felhasználókat a több helyen elhelyezett
hozzászólási lehetõséggel, üzenõfallal, és a tartalmak alatti megosztási lehetõségekkel.
Óriási látogatottság esetén sem lassul a rendszer...
A több tízezres látogatottság mellet sem lesz lassú a az oldalak betöltése, vagy
a belsõ keresõ, hiszen az nagy forgalmú portálok mûködéséhez hasonlóan ez a motor
is tárolt változatokkal dolgozik, így a gyors üzemeléshez nincs szükség túlméretezett
szerverekre.
“Mindegy mit írok a Google-be, mindig
a Ti webáruházatok az elsõ találat”
Már sokan ismerik az ügyfeleink oldalait
és nem értik hogyan csináljuk...
Hogyan
lehet egy olyan rendszer jó webáruházként, amely egyszerre tartalomkezelõ és közösségi
oldal is?
Nem pont a speciálisan csak webáruháznak készített motoroknak kellene uralniuk a
keresõket?
Az igazság az, hogy a közösségi és a portál funkciókat kifejezetten a webáruház
rész támogatására szántuk és úgy látszik mûködik az elképzelés. A másik ok, hogy
az automatikus és öntanuló keresõoptimalizálás is kiválóan mûködik, hiszen sok kereskedõ
nem akar foglalkozni ezzel, így a rendszerünk ezt automatikusan megoldja a tulajdonosok
helyett.
A jó keresõpozíció nem minden,
a terméket el is kell adni...
Mit lát a látogató egy átlagos webáruházban? Terméket, árat, leírást, és termékrõl
véleményeket, ahova persze még senki nem írt semmit. A legtöbb vásárló emiatt a
különbözõ fórumokon próbál tájékozódni és tanácsot kérni, majd kiválasztják a legolcsóbb
céget és ott vásárolnak.
Ennek nem kell így mûködnie.
A közösséggel és hírportállal kombinált webáruház célja, hogy egy helyre vonzza
azt a réteget, akikbõl késõbb vásárló lehet, rávegye õket, hogy ezen az oldalon
böngésszék a saját és a többiek által létrehozott tartalmakat, véleményt cseréljenek,
adják meg az E-mail címüket, olvassák a hasznos tartalmat nyújtó hírleveleket és
végül itt vásároljanak.
A közösségi és portál funkciókkal kombinált webáruházakban a látogató megtalálja
a hozzá hasonló vásárlókat, akiktõl tanácsot kérhet, látja mely felhasználók vették
meg az adott terméket, olvashatja a termékek alatti kérdéseket és az ezekre érkezett
válaszokat, a tudástárban megtudhatja milyen szempontok szerint válasszon, kérdezhet
a termékrõl a termékoldalon, az üzenõfalon, vagy egy olyan tag üzenõfalán is, aki
már megvette az adott terméket.
Természetesen a webáruház kialakítása során több tucat, olyan grafikai elemet, szöveget
használunk, amelyek kizárólag azt a célt szolgálják, hogy a látogatók itt vásároljanak,
még akkor is, ha nem az adott cég a legolcsóbb a piacon.
Az ügyes marketing tovább növeli a forgalmat...
Ma már a nagyobb cégek is kezdik felismerni azoknak a meggyõzési taktikáknak a jelentõségét,
amelyeket idáig csak a marketinges oldalak használtak, ilyen például a blokkolhatatlan,
ingyenes tanfolyamot kínáló felugró ablak, az automatikus hírlevél sorozat, a tudástár,
vagy a segítõkész eladókat és ügyfélszolgálati szakértõket ajánló blokkok.
Ezek és a közösség segítségével sokkal személyesebbé válnak a webáruházak, így a
látogatók még akkor is itt vásárolnak, ha nem ez a legolcsóbb forrás.
Ne terheljük az ügyfelet felesleges munkával...
Egy sikerre törekvõ webáruházban rengeteg feladat hárul az ügyfélre. Ezek egy része
monoton, de automatizálható munka, míg más feladatok inkább kreativitást és szakértelmet
igényelnek.
Annak érdekében, hogy a tulajdonosok, azokkal a feladatokkal foglalkozhassanak,
amelyek igénylik a hozzáértésüket, ezért a monoton munkát igénylõ feladatokat gépesíteni
tudjuk. Ilyenek a gyors, tömeges átárazás, az Excel-es termékfeltöltés, vagy az
automatikus keresõoptimalizálás is.
Ezeken felül különbözõ modulokkal egészítjük ki a webáruházakat, amelyek a beszállítók
weboldaláról átemelik, átárazzák és kifuttatják a termékeket, így a több százezres
termékadatbázisok is könnyen naprakészen tarthatóak..
Ingyenes fejlesztés és programozás
Tegyük közösen mégjobbá a rendszert,
amit mindannyian használunk...
1. Még könnyebbé tehetjük a kezelést, vagy feltöltést?
2. Még több látogatót és forgalmat adhatunk az ügyfeleidnek?
3. Tovább javíthatjuk az oldal keresõkben elért eredményeit?
4. Szélesebb körben eladhatóvá tehetjük a rendszert?
Vannak hozzá jó ötleteid?
Akkor oszd meg velünk ezeket és mi a változtatásokat ingyenesen a rendszerbe programozzuk.
Ami nem jut az eszedbe, de nagy hasznát veszed...
Más felhasználóinknak is vannak jó ötletei!
A jó ötleteket a rendszerbe programozzuk és ezeket a fejlesztéseket Te is automatikusan
megkapod.
Nem is tudsz róla, de az ügyfeleid rendszere és a kezelõi felületed napról-napra
többet tud, egyre könnyebben kezelhetõ, egyre jobb a keresõkben és egyre hatékonyabban
veszi rá a látogatókat a vásárlásra.
Mivel már több mint száz felhasználónk használja ugyanezt a rendszert, ezért egyre
nagyobb programozó csapat dolgozik azon folyamatosan, hogy minden, a fent említett
elvárásoknak megfelelõ fejlesztés gyorsan kézzel foghatóvá váljon a rendszeren belül.
A programfrissítések és javítások naponta érkeznek, az új funkciók és változtatások
telepítését rendszer minden admin felületre történõ belépés alkalmával elvégzi..
Mi az a fejlesztés, amiért fizetni kell?
Minden olyan funkcióra, amelyek nem felelnek meg a fent említett négy szempontnak
és csak egy adott felhasználónk érdekeit szolgálják egyedi árajánlatot adunk.
Amiért más ügyfelünk fizet, azt Te ingyenesen használod...
A "haszontalan" fejlesztéseket is ingyenesen elérhetõvé tesszük minden felhasználónk
számára. Ezek között rengeteg olyan funkció fellelhetõ, amelyek közvetlen hatással
nem lesznek a látogatottságra, vagy a kezelés minõségére, de mégis szívesen használják
a felhasználóink.
Ne programoztass, mert már tudja a rendszer azt, amire szükséged
van...
Mivel a felhasználói és ügynökségi igények alapján fejlesztjük a rendszert, az elmúlt
6 év folyamatos munkájának köszönhetõen, már nehéz elképzelni olyan funkciót, ami
nem áll használatra készen, így a legtöbb esetben nem kell az egyes funkciók elkészülésére
várnod, hanem ezeket csak egyszerûen be kell kapcsolnod.
Találtál olyan funkciót, amelyet még nem tud ez a motor?
Ingyenesen programozzuk meg az általad kért funkciót, amennyiben az a négy fõ fejlesztési
szempontnak megfelel.
Ha olyan speciális változtatást kérsz, amely csak egyetlen ügyfél érdekét szolgálja,
akkor arra külön programozási ajánlatot adunk.
A programozói munka rendkívül gyors és emiatt olcsó is, hiszen egyszerre több munkatárs
is dolgozik a feladatokon és nem kell idõt tölteniük egy idegen rendszer kiismerésével.
Ezeket Te is megkérdezed tõlünk?
Ügyfeleimet nem érdekli a magas forgalom,
akkor miért jó ez nekünk?
1. Ezentúl programozók nélkül készítheted el és szerkesztheted ügyfeleid oldalát.
Azonnal tudsz reagálni a megrendelõid igényeire, vagy ha nem vállalsz szupportot,
akkor ügyfeleidnek ezután lehetõsége lesz bonyolultabb módosítások önálló elvégzésére
is, anélkül, hogy téged kérnének meg erre.
2. Ezentúl nem kell a programozók munkájára várnod, mert
az ügyfeleid által kért funkciók azonnal a rendelkezésedre állnak. Lassan 10 éve
fejlesztjük a rendszert a leggyakoribb ügynökségi és felhasználói igényeknek megfelelõen,
így azokat a funkciókat, amelyeket igényelnek a megrendelõid, már nem kell programozni
és a rendszerbe illeszteni, hiszen azok ott vannak és csak be kell kapcsolni õket.
A folyamatos fejlesztésnek köszönhetõen már jóval az igények elõtt járunk, ha mégsem,
akkor a nem egyedi kéréseket többnyire ingyenesen fejlesztjük.
3. Ezentúl gyorsabban és olcsóbban készíthetsz még színvonalasabb oldalakat....
Kell-e valamilyen extra tudás, vagy oktatás a rendszer használatához?
Nem kell. Ha tudod kezelni a Facebook-ot, akkor ezzel is boldogulni fogsz, hiszen
a rendszernek nincs külön betanulást igénylõ admin felülete, hanem a különbözõ beállítási
lehetõségek közvetlenül az adott tartalom mellett vannak elhelyezve, pl.: a hozzászólások
beállításását a hozzászólások mellett, a külöbözõ szövegdobozok beállításait, azok
fejléce alatt találod. Az oldalak szöveges tartalmait egy Word-hoz hasonló felületen
tudod szerkeszteni, amelybe képeket, flash elemeket és kódokat is beilleszthetsz.
Tudja a rendszer az általunk fontosnak tartott funkciókat?
A legtöbb tartalomkezelõ és webáruház motor funkcióit tudja a rendszer és ennél
még többet is, hiszen már a kezdetek óta a megrendelõk igényei alapján programozzuk
az új funkciókat, tehát olyan extrákat is használhatsz az oldalon, amelyek elkészítéséhez
eddig programozói munkára volt szükség.
Nekem számítanak az eredmények, miben nyújt többet ez a rendszer?
1. Ügyfeleid minden eddiginél több kulcsszóval kerülhetnek elõre a keresõk találati
listáján az öntanuló, automatikus keresõoptimalizáló motor miatt.
Egy átlagos rendszer esetében külön kell foglalkoznod az oldalon belüli keresõoptimalizálással,
itt csak annyi a feladatod, hogy megfelelõ sûrûséggel használd az oldalon a fontosabb
kulcsszavakat, a többi feladatot a rendszer végzi el helyetted teljesen automatikusan.
Figyeli, hogy milyen kulcsszavakat írnak be a keresõkbõl érkezõ látogatók és a motor
ezek alapján finomítja az oldal tartalmát, így az egyes aloldalak a legrelevánsabb
kulcsszókészlettel és ezek szinonimáival is egyre elõrébb fognak kerülni a találati
listákon.
A fentiek eredményeképpen a rendszerünkkel felépített weboldalak az idõ múlásával
tartalomtól függõen több százezer, vagy akár több millió releváns kulcsszóval találhatóak
meg a keresõk találati listájának elején. Ilyen sok kulcsszóra optimalizálni automatizálás
és öntanulás nélkül lehetetlen, hiszen ezt a nagy mennyiségû kulcsszót és ezek szinonimáit
összeírni is óriási feladat.
2. A rendszer funkcióit úgy alakítottuk ki, hogy az oldalra érkezõ látogatók minél
nagyobb hányadának nyerje meg a bizalmát. Sok olyan apró funkció, grafikai, vagy
szöveges elem van az oldalon, amelyek sokak számára értelmetlennek tûnhetnek, de
ezek több szempontból is hasznot hoznak az oldal tulajdonosának. Ilyen például a
minden tartalomra kiterjedõ hozzászólási lehetõség is, amely érzeteti az új látogatókkal,
hogy egy mûködõ jól bejáratott oldalra érkezett, a kérdései megválaszolásra kerülnek,
valamint a hozzászólások bõvítik változatossá teszik az oldal szöveges tartalmait,
ami, több, akár elírt kulcsszóra is javítja az oldal keresõpozícióját.
3. Marketinges szemlélettel végezzük a fejlesztéseket.
Sok olyan funkciót tartalmaz a rendszer, amelyet online marketingesek használnak.
Ilyenek például, a blokkolhatatlan felugró ablak, a beépített hírlevélküldõ rendszer,
az automatikus hírlevél sorozat létrehozási lehetõség. A rendszer közösségi funkcióinak
létrehozása is azt a célt szolgálják, hogy oldalaink, egy helyre gyûjtsék az adott
téma rajongóit. Töltsék itt az idejüket, generáljanak ide hasznos és érdekes tartalmat
majd legvégül az adott oldal termékét, vagy szolgáltatását rendeljék meg.
|