Sok idő és pénz a webáruház keresőoptimalizálás? - Webáruház készítés
 


Sok idő és pénz a webáruház keresőoptimalizálás?

 
Sok vevőt szeretnél, de nem akarod minden idődet a webáruház keresőoptimalizálásával tölteni?
Gondolom, te is tudod már, hogy a látogatók döntő többsége a keresőkből érkezik.
Ha az automatikus webáruház keresőoptimalizálás a webáruház készítés során számodra nem egy fontos dolog, akkor búcsút inthetsz a lehetséges vevőid legnagyobb részének.
 
Fontos! Webáruház készítő cégek automatikus keresőoptimalizálásnak nevezik azt is, amikor a Google szempontjából fontos adatokat automatikusan kitölti a rendszerük a termék nevével. Ez a módszer éppen csak a semminél jobb.
 
A helyesen működő, nem csak "szövegkitöltő" automatikus keresőoptimalizálással megtakaríthatod a webáruház keresőoptimalizálásra fordított időt, pénzt és energiát, mindezt úgy, hogy az eredmény még jobb is lesz, mintha emberek csinálták volna. Ezzel a módszerrel szinte az összes előforduló releváns kifejezésre megszerezheted a találati lista első helyeit.
 
Egy néhány oldalas weblapot nem nehéz keresőoptimalizálni ám egy olyan portált, vagy webáruházat, ahol több száz vagy több tízezer tartalom van már lehetetlen. A másik ok, amiért automatizálni kell ezt a munkát az, hogy legtöbbször nem határozhatóak meg pontosan azok a szavak, amelyekkel meg kell találniuk a látogatóknak az adott tartalmat.
 
Pl.: egy fa bicikliről szóló oldalt lehet optimalizálni fa biciklire, gyermek biciklire, futóbiciklire stb. de ezt a terméket a látogató még ezerféleképpen keresheti a Google-ben. Beírhatja azt, hogy gyerekbicikli, gyerekbicikli olcsón, használt gyerekbicikli, gyerekbicikli árgép és gyermek bicikli stb.
 
Az igazi automatikus keresőoptimalizálás az, amikor a rendszer, határozza, meg hogy az adott termékoldal milyen kulcsszavakra releváns, illetve kiegészíti ezeket olyan szinonimákkal, amelyre egy látogató kereshet.
 
Ennek érdekében a webáruház motorunk figyeli azt, hogy az adott tartalmat milyen kulcsszavak beírásával találja meg az oldalra érkező látogató, valamint azt hogy milyen szót írt be az oldal belső keresőjébe aki rákattintott az adott tartalomra. Ezekből a szavakból létrehozunk egy toplistát és ezeket helyezzük el a tartalmi oldalon, úgy hogy ez ne zavarja a látogatókat.
 
Ennek a módszernek köszönhetően sok ügyfelünk, az adott témakör szinte minden kulcsszavával az első találatok között van a keresőkben. Ha Te is a mi webáruház rendszerünket használod, akkor az eddigi látogatóid sokszorosát hozhatod majd el a keresőkből.

(0 szavazat)Értékeld ezt a funkciót!



2012. 09. 30. 11:41



Kérdések és válaszok
Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:

Alulírott, az alábbi checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, akár egy kattintással. Adatkezelési tájékoztató

 

 

 

Á.sz.f.
Adatkezelési tájékoztató

webing iroda

 

Cím: 1051 Budapest Október 6. u. 3. 60-as kapucsengő
Tel: 20/96-56-980
E-mail: info@webing.hu

webáruház készítés blog

 

Cím: webáruház készítés blog

Várjuk reklámügynökség és webáruház készítő cég partnereinket a következő városokból: Budapest Szeged Miskolc Pécs Győr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezővásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllő Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykőrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti
 

Sok idő és pénz a webáruház keresőoptimalizálás? - Webáruház készítés