Webáruház forgalomnövelés - Webáruház készítés
 

Webáruház készítés - Webáruház forgalomnövelés



Webáruház forgalomnövelés

Gyenge a webáruházad forgalma? Már mindent kipróbáltál, de nem jönnek a vevõk? Vannak már látogatóid, de nem akarják kosárba tenni a termékeidet?

 

FIGYELEM!
A grafikonok NEM illusztrációk, ügyfeleink
webáruház forgalomnövekedését mutatják...

 

 

Napi 5-10 rendelésbõl napi 150 rendelést hoztunk ki. Ez a grafikon egy étterem forgalmát mutatja, szépen látszik hogyan tornáztuk fel a forgalmát. A rendelések számának növekedése robbanásszerû volt, hetente többször akadt meg a konyha, mert nem tudták teljesíteni a beérkezõ rendeléseket. Ezt az eredményt a jól kitalált marketingünk és a hozzá tartozó webáruház rendszerünk hozta az üzletüknek.

 

 

 

 

 

Ennek az ügyfelünknek a korábbi webáruháza NULLA rendelést hozott, most itt állunk...
A sikerében mi sem bíztunk, hiszen az üzlet kínálata rendkívül szerteágazó. Ennek ellenére nem lett igazunk, az oldal az átadástól számítva rövid idõn belül el kezdett termelni. Az ötletet, ami a nagy forgalomhoz vezette ezt a céget és a keresõkben kiválóan teljesítõ webáruház rendszert mi adtuk. Annyira elégedett ez az ügyfelünk, hogy azóta már két másik
webáruházat is rendelt. Az októberi visszaesés oka, hogy kérésre ki kellett kapcsolnunk a vásárlási lehetõséget az oldalon, a pozitív csúcs egy hírlevél eredménye.

 

 

 

 

 

Te is azt gondolod, hogy nem adható el az interneten a terméked?
Nos, ennek a grafikonnak a tulajdonosa is ezt gondolta. Kellett egy kis rábeszélés és az átadást követõ elsõ hónapban 881.909 Ft, a következõ hónapban már 1.723.247 Ft forgalmat szállítottunk neki. Mindent mi csináltunk, neki annyi dolga van csak hogy az érdeklõk
telefonjait fogadja és az árut postázza.

 

 

 

 

 

Egy valójában kicsi, de a weben óriásnak tûnõ üzlet, amelyet talán Te is ismersz... A cég marketingjét, és az ezt kiszolgáló webáruházat csináltuk. Ötleteink többségét itt próbáljuk ki és ahogy látod, neki igazán megéri a kísérleti nyulunknak lenni. A forgalmára még az importõrei is irigyek, sokan próbálják utánozni, de eredmény nélkül. A jó marketing és a minden hájjal megkent webáruház motor legyõzéséhez nem elég korán kelni...

 

 

 

 

 

Egy anyuka története, aki két kisgyermeke mellett egy ilyen forgalmú webáruházat üzemeltet. Ez a grafikon sokkal szebb is lehetne, csak nem hallgat ránk, kizárólag egy szûk termékcsoportot hajlandó forgalmazni, így némileg behatároltak a lehetõségei.
Más konkurens webáruházakkal összehasonlítva viszont magasan veri a mezõnyt látogatottságban, azt csak gondolom, hogy forgalomban is.

 

 

 

 

 

Jó példa egy vadonatúj oldal indulására! Ez az oldal minden elõzmény nélkül a semmibõl született, ráadásul új domain névvel, amely hátrányt jelent a jó keresõpozíciók megszerzéséhez. A megrendelõnek semmi dolga sem volt, mi kulcsra készen adtuk a kezébe, azt a webáruházat, amely már az elsõ hónapban 300.000.- Ft feletti forgalmat hozott. Még 5 hónap
sem telt el az átadás óta, de már a feleségének is rendelt egy másik webáruházat.

 

Minden grafikon valamelyik ügyfelünk webáruházának havi internetes eladási forgalmát mutatja, a dolog szépsége, hogy ettõl 30-50%-kal több a tényleges forgalmuk, hiszen a rendelések másik fele telefonon, vagy E-mail-en keresztül érkezik.

Figyeld a számokat...
 

 

Tetszenek a számok?

Vajon a Te webáruházad forgalmában is lehet ilyen hatalmas növekedést elérni?


Mindenkinek volt már gyengén teljesítõ webáruháza ezért a jelenlegi forgalmadból nem szabad kiindulnod. Ne gondold azt, hogy nálad nem lehet radikálisan feltornázni az eladásokat.

 

Gyorsan és könnyen kideríthetjük, hogy ilyen szép grafikonok születhetnek-e a Te eladási adataidból is.


Tudjuk mennyien keresnek az interneten a termékeidre, tudjuk mennyien látogatják a jelenlegi oldalad és konkurenseid oldalait. Azt is tudjuk, hogy mennyire felkészültek a Google elsõ oldalán lévõ jövõbeli vetélytársaid. Ezekbõl az adatokból meg lehet mondani, hogy hozzávetõleg milyen forgalmat és árbevételt tudunk a cégednek szállítani havonta.

 

Van benne gyakorlatunk, a cégek legtöbbször azért fordulnak hozzánk, mert régi weboldaluk nem hoz pénzt és érdeklõdõket sem.

 

 

OKÉ DE!

Azt mondod, a Te termékeidet
nem lehet az Interneten eladni?


Nézd a baloldali grafikont. Ez pontosan egy olyan ügyfelünk webáruházának eladásait mutatja, aki szentül meg volt gyõzõdve arról, hogy a termékei nem az internetre valóak és most nézd meg, mekkora volt a forgalma a 2. hónap után.


Addig, amíg Te is azzal áltatod magad, hogy a termékeid nem eladhatóak az interneten, addig a hozzád hasonló ügyfelünk eladási adataiból kiindulva, minden hónapban 2.400.000 Ft forgalomtól esel el.


Ne légy vesztes!
Ne ess abba a hibába, mint az elõbb említett ügyfelünk, hiszen amíg õ tétovázott, addig a bal oldali grafikonból látszik, hogy csaknem fél millió forint árrést hagyott veszni havonta, ha 20% árréssel számolunk.


Ne aggódj, könnyen fel lehet mérni, hogy lesz-e kereslet a Te termékeidre is. Még az is lehet, hogy tényleg igazad van és nem, de egy gyors felmérés hozzávetõleg egy 10 perces munka, telefonon keresztül megoldható és ráadásul teljesen ingyenes.


Csak annyi a dolgod, hogy a hátoldalon lévõ számok egyikén felhívsz minket és mi gyorsan megvizsgáljuk, milyenek az esélyeid.

 

 

Miért nem rendelnek most tõled?

Hol a hiba?


Gondolom már Te is látod, hogy nem elég csak felpakolni a termékeidet egy átlagos webáruházba, ez legtöbbször csak NULLA eredményt hoz.


Ha Te is ilyen masszív havi eladásokat akarsz, akkor bizony az átlagosnál lényegesen több dolgot kellene elvégezned, ráadásul mindezt úgy, hogy ne költs reklámra, mert ugye az a szép, amikor költség nélkül jön a forgalom.

 

Az ilyen eladási mutatók eléréséhez elsõként több tízezer szóval kellene a Google keresõ találati listájának elsõ oldalán szerepelned. A webáruházadban, vagy a weboldaladon apróságok százait kellene másképp csinálnod, azért, hogy a hozzád betévedõ látogató kosárba is dobja a termékedet.


Te is ilyen eladásokra vágysz?
Akkor nem lesz elég egy átlagos webáruház motor.
Nem lesz elég néhány szóval a keresõk elején lenned.
Az ilyen eladásokhoz, olyan megoldások százait kell használnod, melynek köszönhetõen meg is veszik a termékedet.


Ezt a forgalmat csak velünk együtt tudod elérni.

 

 

Hogyan lehet milliós havi forgalmad?
Nincs titok, pont ebbõl a 3 lépésbõl...

 

 

 

 

Ha ingyen akarsz sok vásárlót, akkor a keresõkben kell elõl lenned, minden más látogatószerzési
megoldás eltörpül emellett. A képen egyik ügyfelünk forgalmi forrásait látod.

 

 

 

 

 

Nem internetes termék a hegesztõgép?

Itthon havonta 40 500-an keresik az interneten.
A táblázatból látszik hányszor keresnek havonta a szerszám jellegû termékekre az interneten.
A fenti szavakat ennyien írják be a Google keresõbe havonta, és ez messze nem a teljes lista.
Több százezer szinonimája van még a szerszám témakörnek, melyek összegébõl kerekedik ki az, hogy összesen havonta hány internetezõ keresi például egy szerszámbolt termékeit.

 

1. lépés

Honnan szerzünk Neked fizetett reklámok nélkül potenciális vevõket?

 

A magas eladásokhoz vezetõ út legelsõ lépése a magas
látogatottság megszerzése (ingyen).
Ez a dolog egyik nehéz pontja, gondolom Te sem akarsz olyan áron több terméket eladni, hogy a másik oldalon lapátolod a pénzt fizetett hirdetésekbe.


Ingyen kell vevõket vinnünk neked, így az a legcélszerûbb, ha a Google találati listájának elsõ helyeire tesszük a frissen készült weboldaladat.


Sokkal több ember keresi a termékeidet az interneten, mint azt most gondolnád. Olyan termékeket is az interneten akarnak megvásárolni, amirõl senki sem gondolná, hogy kosárba dobja a gép elõtt ülõ ember. Bal oldalon a szerszámokra vonatkozó példa. Meglepõ, de rendszeresen dobnak ügyfeleink webáruházaiban a kosarába 600.000. Ft-os elektromos kerékpárt, vagy ugyanilyen árú faházat. Faházat a kosárba? Igen!
A Google találati listájának meghódításával annyi vevõt tudunk bevinni az oldaladra, hogy más módszerekhez nem is kell folyamodnunk, mert azok hatékonysága messze eltörpül emellett.

 

 

Azt gondolod könnyû a keresõk elsõ oldalaira kerülni?


Ne gondold azt, hogy ez egy egyszerû feladat, mert rengeteg tényezõ együttes megléte és jókora tapasztalat kell ahhoz, hogy több százezer kulcsszóval szerepelhess a keresõk találati listájának elején.


Kár azt hinned, hogy a magas látogatottsághoz elegendõ párszáz kulcsszóval a Google találati listájának elsõ oldalain lenned. Pár száz szóval csak nulla közeli havi forgalmad lesz, több százezer kulcsszóval kell agyonütnöd a konkurenciádat a
Google-ben.


Mennyien látogatják most naponta az oldaladat?


50-100 ember/nap?
Ha a Te oldalad is a következõ baloldali példában szereplõ 775 485 keresõszóra lesz elsõ a Google-ben, akkor napi 5-6 ezer látogatód lesz. Ennyi embernek próbálhatsz meg eladni.

 

 

 

A sok vevõd a Google-ben keresgél,
csak épp a konkurenciádat találja meg...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miért kellene neked, mint kereskedõnek erõfeszítéseket tenned, vagy fizetned azért, hogy az oldalad elõl legyen a keresõkben? Nem kell! Ne fizess senkinek azért, hogy elõl lehess...
Az öntanuló, saját magát a keresõkre optimalizáló webáruház motorunk, ilyen tempóban képes egyre több látogatót hozni a Google-bõl fizetett hirdetések nélkül. A grafikon forrása ügyfelünk új webáruházának látogatottsági statisztikája, aki egy fillért sem költött reklámra.

 

 

 

 

Nézd csak! A több milliós havi forgalomhoz, nem párszáz, hanem több százezer keresõszóra
kell elõl lenni. A kép forrása az egyik ügyfelünk statisztikai oldala, aki több százezer kulcsszóval szerepel a Google találati listájának elsõ oldalán az ügyes webáruház motorunknak köszönhetõen. Ha esetleg személyesen is találkozunk nyugodtan kipróbálhatod, hogy a 883 552 kulcsszóból melyikre nincs az elsõ találatok között :)

 

 

 

Minél több keresõszóval uralod a Google találati listáinak elsõ helyeit, annál kevesebb vevõjelöltet veszítesz. Ez apró betûvel is csak 314 db keresõszó, amelyre egy autó tuning alkatrészeket árusító webáruháznak érdemes elõl lennie, összesen 883 552 van azokból a szóösszetételekbõl, amelyekre napi 5-6 ezer látogatóhoz elõl kell lenni. Ez a feladat csak egy
speciális, ilyen célra fejlesztett webáruház motorral érhetõ el.

 

2. lépés
Egy átlagos webáruház kevés vevõt hoz neked, mert...

csak kevés keresõszóval tud a keresõk találati listájának elejére kerülni...

 

vevõjelöltek szóösszetételek millióival kereshetik a termékeidet és ha nem Te vagy elõl ezekre a keresõkben, akkor ezeket a vevõjelölteket a konkurenciád fogja kiszolgálni. Ne hagyd magad! Neked egy olyan speciális webáruház motorra kell támaszkodnod, amely ezt magától megoldja helyetted.
Nem megoldás megfizetni egy keresõoptimalizáló céget, aki az általad kért szavakra valahogy elõretrükközi az oldaladat a keresõkben, hiszen annyi szóösszetételrõl van szó, hogy a megrendelõ listát is lehetetlenség lesz megírnod.

 

 

Nem kell többé idegeskedned a kevés látogató és a kevés vásárlás miatt...


Ügyfeleink webes üzleteinek óriási látogatottsága, fõként annak a webáruház motornak köszönhetõ, amelyet azzal a céllal fejlesztettünk, hogy neked ne kelljen foglalkoznod a látogatók megszerzésével és a keresõoptimalizálással.


“Keresõbarát” webáruház motort ingyen is tudsz letölteni az internetrõl, de ettõl még nem fog a látogatottságod automatikusan növekedésnek indulni.
Ha nem elégszel meg félmegoldásokkal, akkor olyan webáruház motorra lesz szükséged, amely saját magát fejleszti, saját magát optimalizálja azért, hogy napról napra egyre több, a termékeidhez kapcsolódó keresõszóra kerülj a keresõk elejére.

 

 

Nem lesz forgalmad, ha nem fogjuk a kezed és nem dolgozunk helyetted...


Ha azt akarod, hogy gyorsan visszatermelje a webáruházad az árát, akkor mi nem várhatunk arra, hogy te lassan feltöltsd a termékeidet és alaposan keresõ optimalizáld az oldalad tartalmát.
A gyors siker érdekében ezért harcra készen, termékekkel és tartalommal feltöltve adjuk át az új webáruházad, úgy, hogy neked már csak a kiszolgálással kelljen foglalkoznod. A kezed soha nem engedjük el, belõled is referenciát csinálunk.

 

 

 

Semmit sem érsz a sok látogatóddal,
ha az oldalad eladóként megbukik...

 

 

3. lépés
Hajmeresztõ különbségek vannak az egyforma látogatottságú oldalak eladási számai között...

 

Honnan tudjuk ezt?
Egyrészt az ügyfeleinktõl, akik tudják milyen forgalommal bírnak a konkurenseik, másrészt mi is figyelünk, tesztelünk, próbálkozunk és tapasztalunk, sokszor elég egy apró módosítás és látványosan növekedni kezdenek az eladások.

 

Apró különbségek döntenek a Te zsebedben maradó százezrekrõl, vagy milliókról. Apróságok ugyan, de alaposan le tudják redukálni, vagy fel tudják turbózni azt a pénzt, amely hónap végén a Tiéd lehet.

 

 

Hogyan tudsz drágábban és többet eladni a konkurenseidnél a weben?


Több száz olyan módszer van, amelyek együttes használatával még akkor is megvásároltathatjuk a terméked az ügyféllel, ha éppen nem te vagy a legolcsóbb. Ehhez el kell tekernünk a vevõd fejét, csakhogy egy szép és átlagos webáruház semmit nem tesz ennek érdekében. Tudjuk, látjuk és tapasztaljuk.


Csak egy egyszerû példa: Tedd ki a jobb felsõ sarokba a segítõkész eladód igazi fotóját és írd alá, hogy hívják bátran “Csabit”, mert õ nagyon ért ahhoz, amit árulsz és azért van itt, hogy segítsen, minden kérdésre választ adjon, majd a telefonszám. Nem hangzik professzionális dolognak, csakhogy...


Ezzel a módszerrel kapásból meg lehet tízszerezni a telefonos érdeklõdõk számát, feltéve, ha van látogatottsága az oldalnak és rendesen van megcsinálva a kis modul. Egy másik nyakatekert módszerrel azt lehet elérni, hogy az érdeklõdõ szó szerint igya a telefonos eladód szavait és végül azt a többnyire
drágább terméket dobja kosárba, amit az ajánlott neki.


Tudod hány ilyen trükkös vevõbefolyásoló módszer van még, amelyet alig, vagy félelmetesen rosszul és hatástalanul használnak az átlagos itthoni és külföldi webáruházak?
Rengeteg...
Ne aggódj, mi nem ezeken szoktunk spórolni.

 

 

Ugye milyen megnyugtató, ha valaki ott áll melletted és tapasztalatból mondja, hogyan kell elõretörni a piacon?


Kezdõ kereskedõként mindig is csodáltam azokat a híresen jól menõ vállalkozókat, akik sosem találták fel a Spanyol viaszt, hanem egyszerûen csak maguk mellé vették, a szakma tapasztalt vén rókáit, akik csípõbõl adtak, olyan tippeket, melyek óriásit lendítettek a cég amúgy sem kicsi forgalmán.


Tudod mekkora forgalomkiesést okoz a bizonytalanság, vagy amikor az embereiddel mindenféle feladatot csináltatsz a webáruházadban, csak azt nem, ami vevõt is hozna? Kell valaki melléd, aki mondja merre haladj és szól, ha rossz az irány.

 

Mi a titka a legnagyobb forgalmú ügyfeleinknek?


Õk tudják, hogy a sikerük kulcsa nem az alacsony ár, nem a jó keresõpozíció önmagában, nem csak a minden hájjal megkent webáruház motor, nem a hírlevél küldés, nem a jó marketing és nem csak az a hátszél, amit tõlünk kapnak, hanem mindezek összessége.


Megdöbbentõ, de szoros összefüggés van az ügyfeleink forgalma és aközött, hogy mennyire hallgatnak ránk. Nem programozók vagyunk, hanem kereskedõk, akik saját és a hozzájuk hasonló cégek részére fejlesztetnek egy rendszert, valamint adják a webes értékesítésben szerzett tapasztalatot.

 

 

Mire számíthatsz, ha együtt dolgozunk
a forgalmadért?


Sok mindenbe bele fogunk szólni, erre készülj fel, de természetesen mindig Te döntöd el, hogy hallgatsz e ránk.


Magasabb áron, dolgozunk, mint a mezei webáruház készítõ cégek, de ez érthetõ, hiszen nagyobb a felelõsség és több a munka is, ha nem csak egy szép webshop-ot, hanem egy masszív forgalmat is le kell tennünk eléd.

 



(1 szavazat)Adok a véleményedre, Te is sokat segíthetsz nekem, ha értékeled a fenti információkat. Innem látom milyen témákról érdemes továbbiakban írnom az oldalon.





Kérdések és válaszok Webáruház forgalomnövelés

Neved:

E-mail címed:

Hozzászólás címe:

Hozzászólásod:
Webáruház forgalomnövelés

Alulrott, az albbi checkbox piplsval - az ltalnos Adatvdelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezds a) pontja, tovbb a 7. cikk rendelkezse alapjn - hozzjrulok, hogy az adatkezel a most megadott szemlyes adataimat a GDPR, tovbb a sajt adatkezelsi tjkoztatjnak felttelei szerint kezelje. Tudomsul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdse szerint a hozzjrulsomat brmikor visszavonhatom, akr egy kattintssal. Adatkezelsi tjkoztat

Webáruház forgalomnövelés

 

 

 

Á.sz.f.
Adatkezelési tájékoztató

webing iroda

 

Cím: 1051 Budapest Október 6. u. 3. 60-as kapucsengõ
Tel: 20/96-56-980
E-mail: info@webing.hu

webáruház készítés blog

 

Cím: webáruház készítés blog

Várjuk reklámügynökség és webáruház készítõ cég partnereinket a következõ városokból: Budapest Szeged Miskolc Pécs Gyõr Nyíregyháza Kecskemét Székesfehérvár Szombathely Szolnok Tatabánya Kaposvár Érd Veszprém Békéscsaba Zalaegerszeg Sopron Eger Nagykanizsa Dunaújváros Hódmezõvásárhely Dunakeszi Cegléd Baja Salgótarján Vác Gödöllõ Ózd Szigetszentmiklós Szekszárd Gyöngyös Mosonmagyaróvár Pápa Gyula Hajdúböszörmény Esztergom Kiskunfélegyháza Budaörs Orosháza Ajka Kazincbarcika Szentes Kiskunhalas Jászberény Szentendre Komló Tata Nagykõrös Siófok Makó Gyál Hajdúszoboszló Törökszentmiklós Keszthely Vecsés Várpalota Hatvan Karcag Dunaharaszti
 

Webáruház forgalomnövelés - Webáruház készítés

rn