Gondolom nem mondok semmi újdonságot azzal, hogy a lehetõ legtöbb látogatót a keresõkbõl tudjuk elhozni.
Az viszont már új információ lehet, hogy a legtöbb látogató nem a fõ kulcsszavakkal, hanem a hulló kulcsszavakkal érkezik.
Mit jelent a hulló kulcsszó?
Ha van egy szerszám webáruházad, akkor azt gondolnád, hogy a szerszám szóra kell a keresõkben elõl lenned.
Megfizethetsz egy keresõoptimalizáló céget, aki erre a szóra nagy nehezen elõre tolja az oldaladat a Google-ben és vársz.
Vársz, vársz és nem jönnek a vevõk...
Persze, hogy nem jönnek, mert az emberek nem szerszámot akarnak venni, hanem olcsó csavarhúzót, 13-as villáskulcsot, villanyheggesztõ trafót, stb...
El sem tudod képzelni hány ezerféleképpen keresik a szerszámot az interneten. Az agyat is eldobnád milyen marhaságokat ír be a legtöbb vevõ a keresõbe, aki végül vásárol is.
A négy legfontosabb kulcsszó amelyre optimalizálod az oldalad, csak néhány százalékát hozza a vevõknek éppen ezért a többi több százezer szóvariációra kell elõl lenned a keresõkben, mert a legtöbb vásárlást ezek hozzák.
|